Take a number where the blood just barely dried

Jaha så var vi här igen.
Jag ska inte ljuga.
Jag gillar mitt sommarställe ( väldigt mycket Jag här än så länge) men inte i 3 veckor.
3 veckor när man inte gör någonting och det blir spännande att äta mat och gå på toa.
Min sista räddning var mobilen.... tills igår när den gick över till finskt nät. Vilket förräderi jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

En skum grej är att jag knappt tänker på utbytet längre. Jag måste göra pins snart faktiskt... JAAA!! Något att göra. Vilken grej.
Men när jag börjar packa antar jag att nervositeten kommer börja hugga och att jag inser at jag sja iväg.
Igår kväll insåg jag att jag inte kommer sova hos Olivia och äta snabbnudlar på ett år. Eller åka hem till Desse och äta tortillas och sitta på balkongen och drinka avslagen cola och lyssna på när hon (försöker) spela gitarr.
Det börjar bli konstigt nu faktiskt.

Men när en sak slutar så börjar en annan.
Så är det bara


Mer kloka ord från mig när jag blivit tillräckligt uttråkad igen.
Aurora
Kommentarer
2009-06-25 @ 19:36:20
jag ska också åka iväg som utbytesstudent i höst, till usa dock. ok om jag länkar din blogg? du får gärna länka min ;)
Adam
2009-06-30 @ 18:28:42
''Mitt år som utbytesstudent'' du har typ ahft bloggen i ett år utan att ha åkt iväg??
Olivia
2009-07-13 @ 22:22:11
Det är så konstigt.

Jag kommer sakna dig så mycket.

Fast vi inte har setts på hela sommaren, det känns nästan som om du har åkt redan.

Fast jag kommer få träffa dig en gång till, och jag tänker kittla dig som hämnd för att jag gjorde bort mig pga dig ( och mitt pms/överreaktion ) skull.
Josefin
2009-08-03 @ 18:11:56
Har du ditt sommarställe i Finland ? isåfall var nånstans ? Btw , rolig blogg :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida