Det var nästan alltid svart i tankarna på långedragspaviljongen där jag nästan alltid satt med pensionärerna under båtsäsongen

Idag har jag 33 dagar kvar.
Det tar sig minsann! Jag har förmodligen aldrig haft så mycket blandade känslor och tankar så att jag inte kan bestämma mig för vad jag ska känna.

När jag tänker att jag ska åka bli jag glad och typ Woho jag åker snart! Sen nästa tanke är  "men måste det vara så lååång tid?" Tanken efter det är att HUR ska jag hinna packa och städa och säga hejdå och LEVA innan jag åker?  Det är för lite tid!  Det är då man önskar att man åkte som alla andra i augusti men samtidigt skulle jag inte klara att vänta så länge.
Ja det är komplicerat just nu.


Fått en ny mobil och kamera igår!! Superglad för nu har jag en kamera som tar BRA bilder och en mobil som inte faller i bitar i händerna på mig eller stänger av sig när jag får ett sms eller när någon ringer.

Samsung Touchwiz och en Canon Ixus 95 blev det, supernöjd. Har lite svårt att vänja mig vid touchfunktionen på Sammy bara men det kommer väl!


Ska till sommarstället på tisdag nu också, det är då jag ska göra mitt sverigeföredrag till Rotary i Australien det blir tidsfördriv iallafall!

Spotify är min livräddare.

Hörs snart mina vänner
Aurora


 

Kommentarer
2009-06-12 @ 20:52:18
Du åker snart, det är helt sjukt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida