Watching the whole world wind around and round, I'll be coming home next year

Så är det.

Nu har nervositeten börjat, jag undrade väl när den skulle hälsa på. Eller ja, nervositet i form av illamående kan man väl säga woo jag kommer kräkas överallt känns det som.

Desse har kommit hem nu och vi ska träffas imorgon och på tisdag kommer mina tjejer hem till mig på gråtkalas... Blir det väl. Vi ska åka ut till Saltholmen en sista gång nu.

Kunde inte låta bli att döpa min väska ändå, Amanda smittade mig och nu är det omöjligt att sluta. Samsonite - Svante står i vardagsrummet näst intill packad och klar.


Detta är så knäppt


Aurora

Kommentarer
Emelie
2009-07-14 @ 10:33:26
Hoppas verkligen att du får ett super bra år!: D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida