Wake me up before you go go don't leave me hanging on like a yoyo

ZOMG har ar ett fore skolan inlagg. Jag sitter har i min skoluniform och ater spenatpaj och en mueslibar. Det ar som det brukar vara, regnet oser ner och nagot fungerar inte, jag vet inte riktigt vad som inte fungerar an men det ar nagot for det kanns lite fel.
Idag innan forsta lektionen ska jag prata pa assembly, jag ar jattenervos for senior school ar typ 300 elever, det ar inte hela skolan men jag bryr mig ju inte om smaungarna i typ yr 7.

Jag ska verkligen forsoka fota idag men det ar sa trist ljus nar allt ar regnigt och blott. Har ar det dock sa att vintern ar gron med fagelkvitter och sommaren ar brun med extremt hoga temperaturer. De sager att 40-45 inte ar helt ovanligt att ha 1-2 veckor varje sommar, sen blir det svalare till 35, woho! Jag som langtar tills om en manad da det ar runt 20-25, jag ska latt ga tlll stranden. Fast Anton sa att jag nog blir valdigt ensam pa stranden men det ar ju bara trevligt.

Nooo double maths idag och jag fattar inte hur vi ska gora med det dar dromhuset pijweochuujnurv jaja det loser sig nog. Jag lyssnade pa Timbuktu igar, det var fint.

Skoldags for en utbytesstudent som nu ska uppleva annu en dag i sitt nya, tillfalliga liv.
Kommentarer
Systeryster
2009-07-31 @ 00:30:36
Det kommer gå alldeles strålande ska du se, oroa dig inte och lycka till! Pusspuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida