Universum är ett monster, men det har sparat dig och mig. Och jag gör vad som helst för att få ditt liv att verka bättre

Bambambam the other one bites the dust. Sjungs det på radion nu om någon undrade.

Skolan blir bättre och bättre, förutom pannkakor innan skolan på tisdag med några tjejer så ska tydligen en som heter Maud och försöker lära sig svenska av mig och kallar mig Sweden och min food tech/busbuddys( jag bus som i buss mamma inte bus) pojkvän som går i yr 11 tror jag han är den enda som numera frivilligt provar mina svenska grejer bra för att det är kul Han tycker det är äckligt dock men det är kul De ska tydligen ta mig någonstans på lördag kväll, nothing bad försäkrade de mig om ha ir nog bra jag ska säga det till Minna för hon följer med isåfall eftersom vi skulle sova över då.

Here Aurora! Try this, it's Sprite have you had Sprite before?

Killarna är snälla och jätteroliga men så galet omogna. De slåss heela tiden! VARJE rast och på lunch och innan lektionerna. Inte allvarligt för de lekslåss bara men de blir typ inkastade i fönster och bord och väggar.

Religion idag var kul, vi har en ganska sträng lärare som vill att alla ska vara tysta hela tiden och alerta och kunna svara på en sekund. En kille har en sån laptop som man kan ge instruktioner muntligt typ " Computer, shut down" Eller Computer, go to sleep" osv osv.
Han tar alla sina anteckningar på den och kan de inte i huvudet så när läraren frågade vad han ha hade skrivit slängde sig en kille över bordet och skrek COMPUTER SHUT DOWN!

å religion idag pratade vi om ifall vi trodde på Gud och hon frågade " So what was there before the Big Bang?
Samma kille svarar: Eh Dinosaurs?



På History satt jag och stirrade ut genom fönstret för läraren pratade om saker jag redan kan och helt plötsligt ser jag en papegoja i ett träd! Hur coolt är inte det på en skala?!
Så läraren typ " Aurora what is so interesting outside my class room? Jag blir jätteexalterad och skriker A PARROT A PARROT!!!
Alla skrattar för de har dem tydligen i träden överallt här och läraren sa att det inte är en papegoja utan en Rainbow Lorikeet. Men vadå det såg ut exakt som en papegoja, ändå stencoolt

Idag blev jag förväxlad med Switzerland.

Nu är jag trött.

Adios

Aurora





Kommentarer
Anonym
2009-07-22 @ 16:09:25
jag har alltid velat åka till usa, men nu när jag läser din blogg blir jag sugen på australien också:P
Matilda
2009-07-23 @ 12:55:30
När jag va i usa vart jag förväxlad med tyskland o.O

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida