One, twentyone guns

Idag hade jag på mig den riktiga uniformen. Det var jobbigt för jag hade inga strumpbyxor och kjolen öppnade sig hela tiden.
Ledsen för spegelbilden igen men gayl sov och så. KOLLA SKORNA
Vi hade assembly idag och Mr Anderson sa innan att " Aurora i'd like to talk to you afterwards" aaaaahhhhh tänker jag då och tar för givet att jag är in trouble. För lärare säger bara så till mig om jag har gjort något dumt. Jag har säkert brutit regler omedvetet pga att det är så strikt med massa småsaker.
Det han ville var dock bara att säga att på fredag på assembly ska han intervjua mig inför hela senior school om sverige och vad jag tycker om skolan och allt. KUL!!! Sånt blir jag alltid så nervös för, Tilda och Maddie lovade att de skulle applådera när jag gick upp på scenen dock.. Jag vet inte om det är bra eller dåligt.

Ja amanda jag fick kalenderliknelsen från dig men det var så spot on att jag inte kunde komma på något eget.

Juustja bussen!! haha jag är så dålig. Tilda (matilda) bor jättenära mig och vi ska ta bussen tsm fast hon tar den från en annan hållplats, så råkar jag ta den tidiga bussen och uppe i bergen är det extremt dimmigt ibland på morgonen så man ser inte ett skit. Tidig buss innebär 0 personer från st johns kanske någon från blackwood high och gamla gubbar. Jag har ingen aning om vad jag ska hoppa av dels pga bussen inte stannar utanför skolan och dels för att det är så dimmigt. Efter 20 min ser jag dock ett staket jag känner igen och tänker neeeeeej den har kört förbi skolan nu är det raka vägen ner till stan nästa. fast jag trycker på knappen typ 199 gånger och chauffören ser min uniform och stannar, i like aussies.

Från min skola är 2 stycken hemma med svininfluensa, det känns sådär särskilt som Sam slog mig hela history class och sen erkände att han hade haft huvudvärk i 3 dagar, förkyld, trött och värk i hela kroppen bra att han sa det innan jag satte mig där.
Kommentarer
Skurt
2009-07-28 @ 19:02:22
Hermione Granger, you've got some killer legs in those shoes!
AnnaK
2009-07-28 @ 19:30:52
hahaha, så snygg uniform alltså!
Therese
2009-07-31 @ 10:56:11
Fin uniform Aurora :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida