Och varje moln är trasigt, du räknar allt sorgligt natten lång och hon du älskade en gång

Lite bilder på Wolfgang och Aramus nu!

 Wolfy som han kallas, världens finaste och gladaste hund som finns typ. Han gillar inte kameror han vände bort huvudet varje gång jag tog fram den haha


 Aramus i min säng, hon sover i min säng också haha. Hon är fett gammal, 20 år visst tror man inte det??

 Jag saknar världens finaste katt dock. JAG ÄLSKAR DIG RAMSES!!! Mamma pappa jag vill se honom i cam sen!!

Iallafall. Idag kom det över Rotaryfolk med Krispy cream donuts från någonstans. TUR att de inte finns i Adelaide säger jag bara!!
Sen kom en telefonreparatur och skulle fixa Gayls telefon och han hade en sjukt ful peruk!!! Den var brun med tjocka fina lockar och så stack det ut grått rakt tunt hår under alltså jag dog.. Men det gjorde Rotarymänniskorna också han får skylla sig själv att han ser helt ding ut.

Reklamerna här är helt hysteriska jag har inte kollat så mycket på tv men på bion ( såg Harry idag) så åkte vi till grannområdet Mitcham till Wallis movie theatre och istället för filmreklamer som vi har kommer det upp en bild på någon som tydligen jobbar på bion och en jätteful signaturmelodi och så sjunger de i typ 5 minuter " THERE'S NOTHING LIKE A MOVIE AT WAAALLIS" Om och om igen så himla fult jag garvade ihjäl mig. Sen är reklamerna jättedumma de hade massa pingviner som var djs på en reklam för en telefonoperatur och på alla tvättreklamer är det bara en leende kvinna som typ "I Always wash MY clothes with "blablabla" it REALLY works you should do too!"

Åh nu har de satans råttorna börjat hoppa på taket igen. Jag ska dräpa allihop annars blir jag knäpp.

Jag ska bara hämta Aramus och sen hoppa i säng, godnatt allihop!

Aurora
Kommentarer
2009-07-18 @ 17:01:00
Eftersom din nya kattbekant inte är lika stor som den du är van med kan jag skicka över min värdfamiljs gamla häxkatt som extra fluffvikt. Den är svart så det matchar. Bjud ze possums på sprit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida