Nobody ever pulls the seems 'round here but i don't really mind that it's starting to get to me

Jag är trött idag så det blir bara kort.

Jag har bytt matte till Retards maths, det är vad det kallas här faktiskt och det känns mycket bättre. De går igenom allting väldigt långsamt så att t.o.m jag förstår.
Anton i min maths ropar alltid "Hey Switzerland, have any swiss gum today?" För att han fick svenskt tuggummi av mig någon gång innan food tech. eller på Pe " Hey Switzerland how's you serve? You suck pretty bad" Det är sant badminton är en dum sport men jag gör mitt bästa!!!
Sam i min History stirrar alltid på mina anteckingar " wow you write REALLY big.... and REALLY ugly sen tog han min school diary och jag har inte fått tillbaka den.

I Food tech skriver vi en riktig värdelös uppsats, man får kopiera in från internet och man får inte hitta på något själv. Det känns så dumt vad är meningen egentligen? Det är nästan så att jag vill skriva en Ethel/Anette-uppsats med sjävlständigt tänkande och jämförelser och slutsatser. Inte bara kopiera in " Feretto ovens are 36 inches long"
Inte för att svenska är samma som food tech men det uppsats som uppsats!!

Min kompis Katie ska till Sverige en vecka i slutet på året och träffa släkt i Stockholm! Sen ska de åka skidor, hon frågade vad en spark var och vi googlade det och jag förklarade hur man tar sig fram på dem. Jag tror att hon skrattade i en kvart eller något när hon fattade.
På engelskan hade Mr Carter skrivit ett eget filmmanus, han är runt 60 år och väldigt.. gammal i sätt och allting.
Han hade försökt vara ungdomlig i manuset och skrivit saker som " Hey man, wanna do some trashing?" Det var lite kul.

Ööööhm...... På drama idag tittade vi på filmerna vi hade gjort innan. Vi hade ju skrivit om vad träden sa till oss, nu skulle vi göra pjäser av det och vi skulle vara känslor men ingenting dög om man inte hittade på något som var helt åt skogen ( fatta skämtet) och inte hörde ihop med saken någonstans. Då applåderade läraren och typ GOOD VERY CREATIVE!!!!!!!
godnatt
Kommentarer
Syrran
2009-07-24 @ 11:48:01
Hahahaha, drama låter helt underbart absurt, kämpa på! Det låter som att du trivs iallafall, trots alla tokigheter, det är skönt att höra! Kramar
korv
2009-07-25 @ 21:39:12
hahha klockrent aurora!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida