Like a liar looking for forgiveness from a stone

HALLÅ?!??! Kommentarer tack det är skittråkigt att skriva om man inte får minst 4 kommentarer.

Idag var det skola som vanligt, vi hade ett prov i science och eftersom jag inte varit där fick jag göra det open book. Dock så var orden helt mupp eftersom det var sciencetermer på engelska så jag kunde inte ens kolla svaren utan kopierade bara Anton som satt bredvid, de flyttar inte ens isär bänkarna när de har prov här. Anton tyckte att jag skulle skriva hans namn på provet haha, det är ju typ sant.

Nästan klar med min English essay måste bara skriva ett avslut nu... Så himla seeegt.

Gjorde scones till food tech efter skolan idag, de var yummy fast sheisse vad mätt man blir!! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu för allt som var wooow  vad skumt förra veckan är vanligt nu. Typ att Alex ( som jag nu fått reda på har adhd vilket förklarar en hel del fast han är jättesnäll och sjukt rolig lite svårt att sitta still och vara tyst bara) skriker åt Anton så fort vi pratar " Hey that's Brooksies girl" Brooksie är Sam ( Brookes) som är i min Historybuddy men som faktiskt börjar gå mig på nerverna nu, grow uuuuup.


Tog foto för mitt school ID idag, jag ser ut som en fånge haha. Precis som på passet...

 Tilda fortfarande i skoluniform, 3 timmar efter att skolan slutat... Det är en oskriven regel att man sliter av sig den såfort man kommit innanför dörren

Kommentarer
Anonym
2009-07-30 @ 17:15:43
Heeej Aurora! Jag gillar din blogg, din tillvaro i Australien verkar minst sagt.... galen. Lycka till med dina stalkers. Folks verkar konstiga när det gäller dejting.

Hmmm IKEA utomlands verkar inte okej, och dom som går på din skola verkar helt, eh, labila.

Ha det brao/mjau
milla
2009-07-30 @ 18:07:17
Tjaa! du skriver väldigt underhållande och det är kul och läsa om dina uppleelser i Auuuuustralia även fast alla inte verkar helt normala;D

Följer din blogg konstant så tänk ite ens tanken på att sluta uppdatera!



Pusss
Ye know who
2009-07-30 @ 18:43:27
I'm yer biggest fan, don't ye dare stop writin', auzzieh.
Maja
2009-07-30 @ 20:41:28
jag håller med milla lite där.

Din blogg är rolig och underhållande med alla weirdos där borta på andra sidan jorden ^^

HA DET BÄST I DET SKÖNA LANDET!
Anonym
2009-07-30 @ 20:56:40
shit du verkar redan ha kommit in i allt! är jag retarded eller kom du dit för typ en vecka sen? :P

hoppas du ha de bra! :D

ps. jag gjorde så att du fick 5 kommentarer!
2009-07-30 @ 23:52:07
Aurora! Shit kan inte fatta att du har varit där borta i australien så länge medans vi flesta på forumet inte ens åkt än! Men du verkar ha de jätte bra, fortsätt skriv är jätte roligt att läsa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida