lalalalalalalaalaaa

internet ar daligt just nu. sitter inne hos Ryan och skriver;

Nagra av mina smeknamn har:

Sweden
Swedish
Sweeds
Switzerland
Spaniard
Laura
Rory
Swedenland

Idag gjorde vi scones pa food tech det var jatteackligt med ost och varlok i.

Var pa rotary ocksa det var kul god mat trevliga gubbar.

jag forsoker vanja mig vid maten men den smakar ingenting.. iiingenting. jag gjorde dock svenska pannkakor med minna till frukost i sondags!! det var gott. jag saknar pappas kycklinglar och mammas ingefarskyckling och ja... mat som smakar!! Jag ska pa footy med louie tilda och mel pa sondag. vi latsas att vi ska gora var frenzic uppgift dar men jag vet att loui bara vill kolla footyn. vi ska gora en brottsplats dar little swedish eric svensson blir mordad i omkladningsrummet pa adelaides footy arena med massa fotavtryck och sant. jag orkar inte forklara frenzicz just nu men det ar battre an fysik iaf!!! jag svor att nar jag gatt ut 9an skulle jag aldrig mer ha det och sa fick jag det typ forsta klassen har i aus haha. men nu ar det bytt for good.

anledningen till att jag inte ater godis har ar for att det finns bara choklad och chokladen har smakar som chokladkalenderchoklad fran 1800talet... fast Lindt finns!!! Lindt ar bra.

Folk ar snalla och nan som heter Josh ska tydligen lara mig hockey imorn.. Hmm visst vi far val se.

godnatt
Kommentarer
Still von Lidl
2009-07-27 @ 15:08:36
Kalenderuttrycket känner jag minsann igen, undrar varifrån du kan ha fått det :p

Du som är svensk är naturbegåvning på hockey, det vet väl alla.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida