I can buy you oh yeah oh yeah. But i can't make you do what you don't

Allt flyter på nu helt okej, jag hade min första dröm på engelska i natt den handlade om tårtor. Det är antagligen mitt undermedvetna som säger åt mig att äta tårta eftersom jag blir äcklad av maten här. Inte maten som Gayl gör men den som säljs i skolan och den folk har med sig. Och det finns en del riktigt överviktiga tjejer på min skola så jag säger nej när de frågar om jag vill prova en ny sorts Freddo. De är helt galna i de grodorna här det är knäppt.

Sen har jag fått en stalker nu, Desse Julia Olive busskillen är INGENTING. När jag frågade Jane in drama varför "the guy who looks like a vampire" stirrar på mig började hon skratta och typ HAHA HE LIKES YOU! Jag tog det inte på allvar för pratar med lite för mycket med en kille här så är man tydligen jättekär. Men sen märkte jag att han stirrade och följde efter mig i rummet och de berättade att han hade gillat en som heter Maud och är en av få blondiner på skolan och att han tydligen är obsessed with blondes började jag tycka att det var slightly scary. Alla sa åt mig att stay AWAY from Jack Holmes he is SO weird. Jag fick ett skåp idag som jag inte kan få upp för det är omöjligt och när jag kollade bakom mig för att hitta någon att fråga satt han typ 20 cm bakom mig och typ " need some help?" AAAAHHHH!!!! Hur knäppt är inte det men ja han hjälpte mig och sen försvann han. Sen när en som heter Gemma i min History class följde med för att hjälpa mig gick han förbi och men stannade inte för att jag fick hjälp av henne. Han har inte ens sitt skåp i närheten!
Efter sista lektionen gick jag ensam till skåpet för jag tänkte att nu ska jag klara mig själv så klarar jag det såklart inte själv. Sitter där i typ en minut och försöker igen och typ where is vampire guy when i need him??? ( Innan i maths hade en tjej som heter Hannah ägnat större delen av lektionen åt att övertyga mig om att han skulle komma hem till mig och suga mitt blod) Och så försöker jag igen, det går inte, vänder mig om och där står han och så hjälper han mig igen.
Enligt Jane har han sagt till en kille i min drama class på msn att han gillar mig också. MMMUUUUUMMSSSS
Jane sa att han antagligen kommer fråga om mitt nummer så hon gav mig ett rejection number som ifall man ringer säger en röst " this person never wants to talk to you again" hahahaha! Men det är för elakt så jag ska bara hålla mig undan.
Han är galen.

Jag har bytt från physics till frenzic science vilket är 10000 ggr bättre eftersom fysiken var jättesvår och lite andra anledningar... Frenzics är kul vi får låtsas lösa brott genom att gå runt och ta bakterier och undersöka dem och så.

Jag ska antagligen byta matte också för matten är faktiskt svår, speciellt för mig som var i SUG ( stöd undervisningsgrupp) matten i sverige.
Jane sa dock att " vampire boy takes maths apps OOOPS aurora. woooho äsch jag bryr mig inte hellre det än att känna mig som en idiot i matten för smarta.

De i min frenzic class vill ta mig till en footy match så de har de bestämt att de ska göra.

Drama fortsätter att  vara som det är idag skulle vi springa runt i rummet och när hon skrek PAUS skulle vi försöka se ut som föremålet bredvid oss, vilket i de flesta fall var en stol eller ett bord eller en fläkt.

Sen hände det väl inte mycket mer.

Aurora

Kommentarer
julia.c
2009-07-23 @ 19:28:18
Gud AURORA busskillen fyfan, jag tror att busskillen i sverige kommer att bli rätt så besviken när han inte kan lägga handen på någon annans lår:( alla verkar vara jättesnälla där lägg upp fler bilder, vill se ``busskillen´´, Ta kort på honom i smyg.. det brukar du vara bra på:) puss så länge:)
2009-07-23 @ 19:35:47
I agree, mer bilder! På typ dina exoootiska omgivningar.

Det låter f.ö. som att du är med i en high school-serie, jag funderar på att ringa SVT med årets idé.
Anonym
2009-07-23 @ 19:36:13
hörru när kommer de bilder på den andra skoluniformen då?
Olive
2009-07-27 @ 09:49:28
Håller med om tv-grejen, hur lyckas du ?!

Men dramat låter kul i alla fall xD

Så nu går du i samma maths som din nya stalker ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida