Eh, Eh, There's Nothing Else I Can Say

Precis. Jag har inga känslor alls. När Desse grät och jag kramade alla hejdå var det jobbigt.
Men jag fattar inte att jag ska åka.
Alls.

Alla omkring mig verkar ha gjort det, och de som ska åka efter mig eller samtidigt verkar ha friska reaktioner på det och springer runt som David H på amfetamin...
Jag gör raka motsatsen, jag sitter här och skriver rent mitt Sverigeföredrag och lyssnar på musik av lägsta klass.
Det är nu man ska lyssna på djupa låtar så att man fylls av djupa känslor man ska ha innan man åker.
Jag lyssnar på Lady Gaga och känner ingenting.

Jag åker hemifrån om mindre än 11 timmar... Det ni fast jag åker inte från Sverige förrän klockan halv 3 imorgon. Tänk på mig då.

Jag vet inte om jag bloggar mer innan jag kommit till Aus så om inte är detta mitt hejdå på bloggen.
Önskar mig lycka till.
Detta är dagen man aldrig tror kommer komma.

Adios amigos
Aurora
Kommentarer
Anonym
2009-07-14 @ 22:45:05
Bråk och skrik till trots, du kommer vara saknad iallafall :)
Anonym
2009-07-14 @ 22:45:33
Hälsar Syrran som inte kan skriva sitt namn...
Kurt-Göran af Troll-Erik | http://numb.blogg.se/
2009-07-14 @ 23:33:30
Känguruchi.. fan ordet finns inte i T9. Lycka till upphöjt till oändlighet. Show em aussies how it's done.



(Jag tar inget ansvar för hur den här kommentaren ser ut. Mobilen är inte, jag upprepar inte, min vän.)
Anonym
2009-07-15 @ 00:37:07
ville bara säga att du har en härlig blogg :)

jag hoppas att du fortsätter med en väl uppdaterad blogg när du kommer fram till australien.

Btw är jag grymt avundsjuk på dig ;)
2009-07-15 @ 00:52:28
LYCKA TILL AURORA!! Vi måste höras på skype!!! :)
2009-07-15 @ 01:12:10
Lycka till och ha det så skoj! :)
Emma
2009-07-15 @ 10:50:48
Lycka till!
Desse....!!!!
2009-07-16 @ 22:19:57
LYCKA TILL!!ÄR DU REDAN FRAMME NU???



Aurora det kommer mail...mail...mail..har en del att berätta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida