Blixtar och dunder, magiska under

3 dagen jag shoppar med mamma efter saker som min resväska iiiiiiiine behöver någonstans.
Idag köpte jag faktiskt ett mjukis/träningskit som jag kan ha "hemma" när det är kallt eller på Karaten!! Haha Karate vi får väl se hur det går...

Just nu har jag hicka, det är skitjobbigt och jag är på gränsen till att somna.

Anledningen till detta inlägg är att jag har 4 dagar kvar i mitt fosterland, med min familj, min katt, kompisar, saltlakrits, Göteborg gaaah det är galet. Notera dock att även om jag skriver att allt är galet och man kan få intrycket av att jag har lite resfeber nu är det så att jag är helt känslolös. Jag skriver bara såhär för att det är sånhär jag borde vara.
Är faktiskt ganska glad över det just nu för på tisdag kommer jag gråta floder, på onsdag med wohoo...


Känslolösheten beror på som jag tror att jag sagt innan är att jag för någon vecka sedan hade ALLA känslor man kan ha och det blev för mycket för mitt psyke så det blev kortslutning och allt stängde av sig. Som för min iPod när jag tappade den i toaletten och den var på.Då blev det också kortslutning fast den funkade igen när jag blåst på den med hårtork en hel dag.

Jag kanske ska torka mig med hårtork efter varje bad???


Jag ska nog sova middag nu för jag har en känsla av att jag har ordbajsat en del i det här inlägget.


Aurora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida