And one day you'll find out he wears a disguise

Det börjar dra ihop sig nu, på riktigt den här gången. 6 dagar är lite. För lite och för mycket.

På ett sätt önskar jag att jag hade ett år kvar och på ett annat en dag.

Idag har jag köpt resväska! En enorm sak som dock bara väger 4 kg och tar 138 liter!! Fast jag har ju min gräns på 20 kg att packa ner mitt liv i. Eller nej. 16 kg blir det för att väskan väger också HÄRLIGTTTTT.
Varje gång jag tittar på den blir jag förvånad, det får säkert plats 5 små barn där i. Jag funder på att döpa den men det känns ändå som att en gräns har gått vid att döpa saker nu.
Jag har ju Acce ( Acer-dator) Curt ( Canon-Curt) och Sammy (Samsung mobil) det kanske räcker.

Bunkrat upp med body butter i olika färger och former och dofter och smaker(?) om man ska lita på JD i Scrubs har jag också gjort!

En sak som är ungefär sämst, fruktansvärt och bara sorgligt är att The one and only Killers spelar ikväll. På hultsfred och den som utan tvekan helst vill vara där inte är där. D.v.s jag som älskar älskar älskar dem. Brandon Flowers målbrottsröst har tröttnat på att upplevas genom Koss the Plug.

Så nu gäller det att förbereda sig inför sitt livs hittills överlägset största äventyr, utmaning, upplevelse.
Innan dess ska jag ta bort tandställningen, skriva klart Sverigeföredraget och träffa folk jag träffat nästan varje dag i 3-4 års tid och säga att nu tar vi paus i sisådär 12 månader all right?

Nu ska jag testa om jag får plats i min resväska adios amigos.
Aurora
Kommentarer
2009-07-08 @ 21:51:13
Jag älskar dina Amanda-inspirerade elektroniknamn och hatar din bloggdesign. I'm working on it.
Anonym
2009-07-08 @ 21:51:45
PS. The Killers har fått magsjuka hela högen. Japp. Japp. SANT.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida