A life of sanity and dignity you know it takes two

Fick en kommentar om att jag haft bloggen "mitt år som utbytesstudent" i typ ett år utan att ha åkt. Jo men jag har ju skrivit om förberedelserna och jag trodde inte att jag skulle skriva så mycket som jag gjort hittills och vadå det är min blogg jag skriver vad jag vill.

Idag är det första juli och det är den här månaden jag åker, om 2 veckor.
När jag kommer hem från sommarstället om en vecka ska jag börja packa och säga hejdå till folk. Det kommer bli skitjobbigt men jag ser fram emot det också.

Som jag har nämnt innan har jag aldrig aldrig aldrig haft såhär blandade inför något som jag har inför detta. Att se fram emot, frukta, spänd, lättad och att det enda jag vet säkert är att jag kommer landa den 17 juli kl 16 Adelaide tid. Är svårt för någon som hela livet vetat vad som händer, och i småsaker som grupparbeten alltid varit den som styr för annars blir det fel. Jag har till och med varit tvungen att veta hur filmer och böcker ( med undantag för harry potter) slutar innan jag läser/ser för det blir för frustrerande att överraskas.
Det är som att blunda när man hoppar, man vet att vattnet finns där, men inte vad som är i.

Skriver mer någon dag innan jag åker.
Aurora
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida