She rolls the window down, and she talks over the sound

2009!!!
Detta år som kommer vara mitt år med alla förberedelser och placeringar och AVRESA och ett helt halvår i främmande land ( sedan ett halvår till nästa år).
Det måste bli Australien

Kvällen den 31 december firades såhär: Hem till Desse, vi åt Paella, sedan supergod chokladfondue.
Desses vänner  anlände och kvällen gick åt till att prata, tvätta bort oompa-loompie smink från en av kompisarna och visa att det faktiskt INTE är snyggt att vara orange.
Vi sprang ut och tände tomtebloss och tog många öh fina kort.
Vi sprang in , tolvslaget kom och det var GOTT NYTT ÅR från alla utom mig där det var I ÅR ÅKER JAG!!!!!
Jag dansade runt en stund och så hade vi det mysigt lite till och så var kvällen slut och jag drömde om tomtebloss, fyrverkerier och mig i ett annat land.

Gott nytt år och försök att för en gångs skull hålla nyårslöftena!
Kommentarer
Lisen
2009-01-02 @ 21:09:17
vad är din nyårslöften? Mina & mammas är att klara av att springa 5 mil per vecka :o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida