Look at the stars, look how they shine for you, and everything you do. And they're all yellow.

OK så det är den 21 idag, den dag jag har räknat ner till GANSKA länge nu. Jag hade en liiten darrig förhoppning om att det skulle ligga ett Rotarymärkt brev i brevlådan idag men icke sa nicke.
Nu får jag åka till Branäs och skida mig och ringa hem på torsdag och fredag och be dem läsa upp eventuellt brev, om det behagar dyka upp vill säga.

Nästa vecka tuffar jag iväg till Rotaryinfomöte! Där vi också sover över och har det trevligt! Jag längtar liitegrann.
Öhö.

Inatt drömde jag att jag hamnade i "Newtown" som jag blandade ihop med Newcastle norr om Sydney.
Istället låg det en bit ifrån Adelaide som är min mardrömsplacering och mitt område hette "knäskål" det var jättekriminellt där ( även om jag inte hade åkt dit än).

Det är typ femte gången jag drömmer att jag får konstiga placeringar, sist hade jag fått hela placeringen i en arabbygd på nordöstkusten och all information var skriven på baksidan av en 500lapp som var jättegammal och därför värd 25.000 svenska dollar...
Jag kunde inte läsa det heller för det var skrivet med en sån gammal reservoarpenna..
SKUMT

Ok nog info om vad min skumma hjärna hittar på när jag släppt kontrollen på nätterna.

Jag vill att utomjordingar ska finnas!!!
Det skulle vara stencoolt.

A tout à leur
Awråra
Kommentarer
2009-01-22 @ 10:25:17
hahahaha du och dina drömmar:P Har bara haft en. Jag stod helt själv på flygplatsen och min familj kom inte. Så då frågade jag efter hjälp men då kom jag inte ens ihåg organisationen jag åkte med, vad JAG hette, värdfamiljens namn och nummer.



Kommer väl komma fler läskiga drömmar:P
2009-01-22 @ 10:27:25
Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in på min fotoblogg, pågår just nu en tävling.

Följ gärna min blogg med bloglovin och tipsa gärna andra också.
Lisen
2009-01-25 @ 22:16:16
haha, jävla härliga drömmar xD HAHHAHAHHA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida