I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned

Just nu har jag en helt tom hjärna.
Jag tänker inget speciellt.
Men jag känner, och känslan är VREDE!!
BREVET SKULLE JU KOMMA!!!!!
Men nej. Inget brev.
Bara till alla andra i familjen och lite till, men inget RYE märkt brev som skulle gjort mitt brusande hopp i magen explodera av glädje och nervositet.
Istället var det som att förvandlas till en klump av sån äcklig yell-o som Suss alltid gjorde när vi var små och sjunka ner på gatan i förtvivlad misär.

Det sistnämnda gjorde jag självklart inte, istället gick jag in i huset, lugnt utan att sparka på något och övade på franskan.
Verb.
Jag hatar verb.
Je mors.

Kommer inte brevet imorgon gråter jag.
Kommer det inte på fredag blir jag vild och ringer Rotary eftersom att jag ska på Rotarymöte/läger samma dag och därför gärna vill veta VILKEN SIDA AV JORDEN jag ska bo på ett år.
Men det kanske inte är så viktigt..

En sak till, 2360 är det näst mest befolkade distriktet inom Rotary, hur kan jag då vara den enda av de 16-20 personerna som kollar gästboken eller hittat till alla forum?? Bara hittat folk från små skitdistrikt ( ej sagt att det är skitfolk!!)

Complaints end here.

Engelskatestet gick fantastiskt bra, som det alltid gör.

Det roligaste var när Gustav frågade vad det som han uttalade som " skissors" var.
Höhö.

Ägg, ägg mera ägg, ät så får du skägg.
Kommentarer
2009-01-28 @ 21:00:40
och mitt är det tredje största och jag har hittat 00000000000000000000000000.. personer. men tydligen är det folk som ska till det mötet iaf.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida