Everyday, it's getting closer going faster than a rollercoaster.

Njaa jag vet ju inte om det går sådär väldigt fort precis.
Jag längtar efter placeringsbrevet så desperat att jag blir knäpp.
Samtidigt som jag vill ha det är jag livrädd för det, tänk om det är fel land?
Fel land är alla länder utom Australien.

Det gick så långt att jag skickade ett mail som innehöll "ungefär hur ligger man till om man skickade in ansökan i tid?"
Fast som lika gärna kunde ha innehållit  " SNÄÄÄLLLA SÄG ATT JAG HAMNAR I AUSTRALIEN!!!"
Som tur var så var det inte riktigt så sent på kvällen att jag gjorde det.


Nu återstår det att se om jag kommer gråta av glädje eller krossat hjärta.



Snälla låt mig få bo här ett år med start i sommar?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida