Now the story of forbidden love has gotta make a stand

Udda senaste dagar har jag haft! Gått 5 km med Desse bokstavligt talat över stock och sten, hoppat över minibäckar, gått genom skogar, sprungit från läskiga människor för att till slut komma hem till Olivia.
Hos henne gjorde vi ungefär ingenting mer än att mysa.

I morse fick jag testa hennes spikmatta, sjukt läskigt, de som säger att spikmattor inte gör ont LJUGER!
Det tog 10 minuter innan det slutade sticka och då började det istället kännas som att jag låg på en smällhet stekplatta och jag kunde inte ta mig upp utan hjälp för mattan satt fast i ryggen på mig.
När jag kände på ryggen efteråt brände jag mig nästan och jag var helt slapp i hela kroppen för den där mattan gjorde något djävulskap med huvudet.

Jag är nöjd med min placering... Tror jag.
Fast det känns lite tveksamt när jag fick höra om en kille som skickat in sent och hamnat i Sydneydistriktet, då blev jag lite halvt mordisk och ville utrota mitt distrikt.
Utrota killen också för den delen.

Men eftersom avundsjuka är en synd ( tror jag) så tänker jag istället på hur lycklig jag ska vara som hamnar på ett ställe få har varit på.

Muppmupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida