Life's black, heads bang, you're my drug, we live it

Jag har börjat lyssna på lite... Inte konstig musik men annorlunda.
Typ Anna Ternheim, Lykke Li och Raymond& Maria. Artister med lite annorlunda men ändå väldigt bra texter.

Så att ni vet om ni skulle bry er alltså.

Jag har hittat en dansk till 9520! Han är inte det intelligentaste Gud har skapat men han är det jag har så han får duga!
Han använder google translate när vi skriver på danska resp svenska, men jag vägrar att prata engelska med en dansk!
Lika gammal som jag och har ett eget företag som designar hemsidor, så något måste han väl ha i huvudet.
Får vi hoppas.

Hittat adresser till några värdfamiljer i 9520 också! 8 av 10 bodde i någon stad och nära strandeni stort hus och pool.
Dock var det någon som bodde i bushen omringad av solpaneler, nej tack.

Var så trött idag i skolan, på engelskan hade vi någon dikt någon soldat skrivit under första världskriget och vi fick översätta i bitar, det var ganska svår engelska.
Barbro gav mig den svåraste biten men jag hade så mycket annat i huvudet som franska verb, trötthet och läxor att göra hemma och så kände jag mig lite ledsen av någon anledning.
Så jag sa bara att "Nej jag kan inte om jag ska vara ärlig" Hon såg sjukt förvånad ut, aldrig sett Barbro förvånad faktiskt kanske ska ta det som en komplimang?
"Nehe... Jaja.. Nyman kan du ta det? Så sa han det på wannabe brittisk-engelsk dialekt jättenöjd.
Suck jag är den enda som inte låter fejkad när jag pratar engelsk-engelska.
Jag fick säga vad en annan svår sak betydde sedan, tror Barbro ville se om jag bara hade en dålig dag haha.
Brukar aldrig få frågan i engelskan om det inte är jättesvårt annars bara för att jag kan allt.
Det är inte skryt, det är sant.

Det var nog en tråkig bit att läsa, grattis om du gjorde det.
Jag har ju faktiskt 4 prenumeranter.

Ska lägga in en bild för att muntra upp detta inlägg
Bert the man
Naturligtvis skulle jag aldrig erkänna att jag tycker om att gå i skolan och glo på tjejer. Sånt erkänner bara töntar och kåtbockar. Jag är ingen tönt.
Kommentarer
Anonym
2009-02-25 @ 19:14:09
Anna Ternheim är bra (Y)
EllaMarie, 15 år och gravid med tvillingar. | http://ellamarie.blogg.se/
2009-02-25 @ 19:18:53
Nej det uttalas som alla bokstäver. "a de lé" Fast vet inte om jag vill ha é utan vanlig e :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida