It's just the kind of promise you simply have to break

Idag var sääämst.
Först kladdade jag ner allt på hela mig.
Händerna med tusch, byxorna med lingon (ja riktiga lingon inte lingon som i något annat) och håret med äcklig brunsås, hur det nu hamnade där.
Sen bestämde sig mitt knä för att säga "Hej minns du att du vred om knäet för en månad sedan? Om du inte gör det så ska jag påminna dig genom att vara ett as hela dagen och tortera dig tills du dööööööör!"

Sen fick jag bildHåkan att skratta, hans gapskratt är typ det roligaste i världen han ser lite efterbliven ut och så är han skallig och haha det är sjukt kul iallafall.
Så han gav mig ett hjärta i SA-pärmen för att jag tiggde om det. Det var något kul idag iallafall!

Nu ska jag bädda min säng och sjunga Until we bleed tills jag somnar.
Bara för att den är så faking braaaa

Nu är klockan 20 i 9 men man får sova när man vill.

Bonne nuit
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida