I was sick and tired of everything when i called you last night from Glasgow

Jag fattar inte varför jag får kommentarer på mina skitinlägg och inte på JAG HAR FÅTT PLACERING ZOMG!
Detta är ju egentligen en utbytesblogg som just ska handla om mitt utbyte.

Är sjukt taggad på att åka nu, få placering packa en väska säga hejdå till alla och gå på ett plan.
När man får tid att förbereda sig tar man reda på massa info ( läs sönderanalyserar) om ställetman ska till/ sakerna man ska göra och vad det innebär.
Då börjar man också tänka.
Och det mina vänner.
Är livsfarligt.

Tänk när jag står på flygplatsen 15-16 juli och ska krama mamma och pappa hejdå. Hejda vi ses om ett år eller kanske till våren.
Och våren är om 9 månader.
Då kommer det var jobbigt, för mina hjärna kommer antingen vara full av tankar ( inte för att jag inte tänker annars höhö)
Eller heeelt tom.
Jag kommer gråta, vilket jag inte vill göra men jag gråter när jag ser Extreme makeover home edition så antagligen kommer tårarna spruta som det alltid gör när Timon & Pumba gråter.

Jag vill veta mer om mitt distrikt!! 9520 you are a mystery.
Kommentarer
Syrran
2009-02-02 @ 13:50:25
Så du ska inte krama mig hejdå då? TASKIGT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida