Guess that i was afraid that if you rode away you might not roll back my direction real soon

Varning för pisstrist inlägg.

Sjuk jag är.
Dum jag har varit denna dag.
Mamma visade mig en klänning som jag blev kär i och som tydligen varit min mormors gamla.
Susanna kunde inte ha den och inte jag heller men det krävs inte mycket nergång i fett för att jag ska kunna dra upp dragkedjan.
Jag är inte fet men mormor var pygmé.
Suck.

Är äckligt förkyld, sådär så man knappt kan uttala N och så ögonen känns tunga och äckliga.
Då kom jag på den smarta idén att medan jag inte kan äta så mycket gå ut och springa.
Sedan insåg jag att det inte var smart alls att springa när man är förkyld men det var för sent.
Så jag sprang hem igen den korta vägen och mina armar och händer var helt röda och jag var ISKALL men jag frös liksom inte.
Sen fick jag frossa och började hosta.
Fast nu känns det som "vanligt" igen höhö.

Igår addade en kille som var i 9520 på utbyte min msn och han blev terroriserad med frågor ända in till sena kvällen.
Eller tidig morgon för honom kanske det var.

Han dämpade effektivt besvikelsen över att jag inte hamnat i Sydneyområdet och berättade massa trevligt om distriktet och sådant.
Nu finns besvikelsen bara kvar som ett litet, svagt eko snarare än som ett vargyl som det var innan.
Han sa att 12 av 13 i hans distrikt hamnat i adelaide eller städer runtom vid kusten.
Den 13e hade bott i bushen, blivit sjuk och bara snackat finska med folk så hon åkte hem.

Hjälp detta VAR ett tråkigt inlägg.
Allt för dig Amanda.
Smurf
Kommentarer
2009-02-09 @ 20:54:08
Nu känner jag mig hel igen.
2009-02-10 @ 13:16:45
haha:P du måste berätta sen allt vad han sa :)
Lisen
2009-02-13 @ 18:36:40
VIll du veta nå läskigt!? :o jag är också sjuk! Hur fan gå de till?! att vi alltid är sjuk samtidigt? jävligt läskigt!
Anonym
2009-02-18 @ 16:43:29
Sv: I know :P Men jag har sätt längre än det som går på TV (och klippet på min blogg). La bara upp det eftersom jag gillade det klippet. :)
2009-02-18 @ 16:44:01
opsi, glömde skriva mitt namn i kommentaren. Men det är jag som är den innan denna haha :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida