Tell her something in my mind, freezes up from time to time

Elin: Med Rotary byter man alltid familj ca 3 gånger. Man stannar i samma område och samma skola och så och jag tycker att det är jättebra även om jag tycker om den här familjen massor också

Elin ( om det är en annan elin?) Tack så mycket det är lite svårt att videoblogga från min laptop efterom jag bara kan ta kort med kameran som sitter i av någon anledning..

Idag har jag packat ihop mitt rum, FY säger jag bara det tog äckeltid och hur mycket jag än stoppade ner och städade så såg det likadant ut...
Plus att det är så mycket mer som ska ner nu, skoluniformen med blazern och kjolen som tar all plats, skolväskan, nya sovsäcken från rotary, luciagrejerna mamma skickade och alla småsaker man samlat på sig... Rotarykavajen!

Det var 41 grader idag men jag stannade inne med ACn på ändå så det var okej. Gillar att jag hade en ursäkt att vara inne och slippa höra " THE SWEDE CANT TAKE THE AUSSIE HEAT" av folk haha.

När jag var klar lyssnade jag på Eurocop i några timmar. Det är antagligen den ultimata elaka/omogna humorn men de är så himla duktiga! Älskar när de ringer till en gubbe och säger att han har vunnit 10 kg gröt ( han har kallats grötmannen hela sitt liv så han blir GALEN och skriker och kallar dem nedrans bondtjyvar) eller när de ber att få beställa en pizza med bajs för att de har hört från deras vänner att pizzorna man köper där smakar bajs.. Av någon anledning hamnar det nästan alltid hos arga invandrare som säger saker som deras mamma och "Aboooo". Inget ont mot invandrare jag tycker bara att det är roligt. Jätteroligt.

Hmmhmmhmm ska se om jag hittar några bilder jag inte har lagt upp innan för det blir ju ett himla liv om jag inte lägger upp bilder.



Emma i en buske

At the bay with Minnaaa


Minns på spårvagn



Moonta bayy



Walking Wolfgang

Nu ska jag lyssna på Eurocop - Abdullah
Bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida