Åh såg du mig såg du att det var jag?

Har haft storasuster här 4 dagar! Vi gjorde massa fina saker, Kangaroo Island, stranden, stan och en tur genom vinregionerna vilket var najs! Lägger upp bilder senare.

Jag var med i skoltidningen på en bild med min raveklass. Den bilden är ett skämt, alla har solen i ögone så det ser ut som att jag inte har några ögon och hälften av klassen ser bara allmänt efterblivna ut.



Jag gillar att jag är den enda i formal uniform och att tofsen har åkt vääldigt mycket åt sidan.
Hahaha kolla de på främsta raden, Jake Tom camp och Anton ser ju topnotch ut. ehhh

Kommer sakna min raveklass. Inte ämnet och inte läraren men klassen var skönast! Dock var inga av mina tjejkompisar med i bilden..

Nu ska jag till Jeanne och bada i hennes pool!! Jag flyttar till the Hardy's på torsdag.

Kommentarer
Elin
2009-12-15 @ 14:59:42
Varför ska du flytta?
2009-12-15 @ 20:01:19
Killen tvåa från vänster, mittersta raden, han ser precis ut som jag har tänkt att en aussie-boy ska se ut :o :p



Din blogg är super, men kan du inte lägga ut ett till videoinlägg?:)'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida