What am I supposed to do when the best part of me was always you

Ööööp.
Jag sprang idag men springa här suger så himla mycket för den längsta raksträckan är 10 meter. The backside of living in the hills.

Idag på maths byggde vi vårt eget drömrum på IKEAS HEMSIDA! Det var ball för alla typ "what does snäcka mean? eller ja mera snaeka men ändå det var fint.

Imorgon har jag excursion vilket innebär att man åker någonstans med sin "klass" i ett ämne vilket i mitt fall är drama. Vi ska se en teater som heter The Memory of Water.


På lördag ska jag vara med Hannah F och vi ska till glenelg och jag ska få bada. Sen om inte Lucy har tjejkväll så sover jag hos hannah och kollar film och äter pizza det blir bra tror jag annars är jag inte säker på om Dylan skulle ha nån gathering med film hos honom.. Jaja det visar sig nog.

Jag tar bussen hem med 2 killar som heter Tom och Jayden. De frågade massa om Sverige och skolan och typ " do you have all your school stuff from Ikea?" Och så sa de att " ooh im sure they have these build-it-yourself school benches!" Yes thats what home group ( 10 min innan när man sitter i sitt house och blir uppropad ungefär) is for! Att bygga sin egen lilla bänk varje morgon.. Det var så himla fult men det var roligt.

Alla här är helt besatta av bilar. Alla har a "car-fund" så när de fått sin license när de är 16-17 ska de köpa en bil eller bidra eller få en eller hur det nu blir. De pratar hela tiden om " i want the honda blablabla med såna där blablabla" What kind of  car do you want Sweden? Och jag typ.. ööh. I like big cars. Så stirrar de och " yes but which car?" Då säger jag att jag inte har funderat på det än och jag blir behandlad som en utomjording tills bilsnacket är över för denna gång.

 nu ska jag sova för jag dör av trötthet efter skola + springande upp och nerför backar bläeöh.

aurora

Kommentarer
Anonym
2009-08-11 @ 10:57:57
Nästa gång får du säga att du vill ha Ahlgrens bilar :)
Clayton
2009-08-11 @ 14:49:50
Du vill ha en Mustang. Nej förresten, du har en Mustang hemma i sovrummet för JA det får plats en Mustang i ditt svenska, IKEA'iska sovrum. Mustang ska're va.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida