Vi kunde lika gärna aldrig någonsin möts, eller var vårt möte redan bestämt långt innan vi fötts?

Okej jag har ca 100 unika besökare om dagen och får typ 3-4 kommentarer. Jag ve att min familj, mina kompisar och några från forumet som jag nördat i typ 2 år läser men det är ändå bara samma som kommenterar. Jag vill ha meeer, mycket roligare att läsa då.

Idag ska jag på footy och har precis bäddat rent i min säng, det tog hur lång tid som helst för lakanen här är galna och katten hoppade upp i den 10 gånger fast jag lyfte ner henne jättefint och sa no pussycat go have some food. vid ordet food brukar hon galoppera till dörren för utanför finns hennes mat.



Det är väldigt crowded i min säng these days, när jag skulle fota låg hunden och sov men han har seriös kameraskräck och jag fick bilden när han var påväg ut.
Alla sover i min  säng, jag, katten, hunden, en liten liten ödla jag såg en gång. Skulle inte förvåna mig om spöket också sov där innan jag kom. Ja jag ljuger inte, vi har ett spöke. Gayl ville inte säga något till mig fast David frågade på skämt om jag hade hört några konstiga ljud och gayl skrek typ SHUSH DAVID! Men hon har alltid bott i gamla hus och det har tydligen ALLTID varit något. När hennes barn bodde här så brukade hon ( det är en gammal kvinna) tydligen gå in i Heras rum mkt när Hera var typ 4 år. Så när de pratade om henne när hon var äldre så hade hon tydligen sagt " what?! i thought that was the babysitter!!" De kallar henne Berryl. Jag fick veta detta i förrgår och om jag ska vara ärlig så förklarar det en hel del, katten har rätt många gånger ställt sig upp och vrålstirrat på ingenting, jag har bara tänkt att katten är senil för hon är ju 20 år och ganska förvirrad. Hunden har börjat skälla mitt i natten och jag har hört fotsteg som jag har trott var hunden men hunden sover alltid inne hos Gayl. Gayl har tydligen sett henne 2 gånger men hennes barn som bodde i det här huset innan de bytte vet tydligen mer. Gayl sa dock att hon gör inget, hon går bara fram och tbx i korridoren. Huset är ju trots allt 100 år.

Haha detta blir ju bara bättre och bättre!

Footy time
Aurora
Kommentarer
2009-08-02 @ 10:27:55
Haha! Coolt med ett spöke i huset! Btw, såg lite av rorie racerbil igår på barnkanalen ;)
2009-08-02 @ 11:09:48
haha underbart med spöken i huset!! tss... Själv är man kvar i tråkiga Sverige! Jag blir så avundsjuk att du redan är iväg.. fast snaaart snart är det min tur också :D Tycker vi får skypa någon dag!! har fixat så jag kan göra det nu :D
clara
2009-08-02 @ 13:29:28
haha härligt med spöken, ärdu inte rädd? :)
anna
2009-08-02 @ 23:36:00
härligt, spöken är ju coolt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida