Raindrops are falling on my head, that doesn't mean my eyes will soon be turning red

Nej Olivia säg inte burritos, desse kök, nian för vi har aldrig ätit burritos hos Desse. ALDRIG. Vi har gjort fejktortillas med tomatsås och gummiost, aldrig burritos!!!

Pappa jag har mailat Jerker nu no need för att flippa ut.

Så.. Jag vet verkligen iinte vad jag ska skriva nu för idag var en så väldigt vanlig dag, tråkigare än en vanlig dag t.o.m!

Någon frågade vad jag gör på Rotary, ja vi äter middag (jättegod mat) pratar, lyssnar på föredrag om det är något den veckan och de läser upp grejer som rotary har gjort/ska göra och så har de massa små traditioner som de gör.. typ happy dollars, folk ger en happy dollar om de är glada över något och jag är den som går runt med båten ( coromandel valley är döpt efter ett shepp som kom in för massa år sedan) som är en som en liten bössa typ. I'm the boat girl!
Så hänger det en aussie flagga på väggen och en svensk! Som jag tagit med mig och så skålar man för Australien och Sverige typ... Det atr två timmar och det kanske låter tråkigt men det är rätt mysigt faktiskt.

När jag kom hem gjorde jag ingenting förutom att ligga i sängen och titta på svenska komiker på youtube. Svensk humor är den bästa som finns, Johan Glans world tour of skåne får mig att asgarva, speciellt 3e delen. Vissa klipp med Björn Gustafsson och såklaaart parlamentet.

Trailern till Sommaren med Göran också!! Mamma pappa när den kommit ut på dvd MÅSTE ni skicka den till mig så att jag och Minna kan titta på den!!

Ikväll såg jag en film som är en verklighetsgrej när 3 medelålders britter letar reda på de sketnaste bilar de kan hitta och kör tvärs över Afrika/Grönland och andra saker. Några har säkert sett vissa av dem, Top gear heter det! Mamma pappa ni skulle älska den! Engelsk humor och när de kör över en saltöken i Afrika får inte bilarna väga mycket för då kan de bryta igenom salten och hamna i geggan under så de tar bort allt på bilen förutom sitt eget säte, ratt och motor i princip, det är sjukt roligt att titta på! Sen när de kör genom djungel med lejon och tigrar och grejer vill de ju såklart ha skydd mot de så de bygger dörrar av burkar och plast haha. Och när de kör genom vatten så blir ju såklart hela bilen full med vatten men det löser de genom att simply skjuta hål i golvet på bilen. Speciellt du pappa skulle älska det! Man kan säkert hitta några eller ladda ner eller något..


My new shirt

Auroooora

Kommentarer
Graham
2009-08-18 @ 13:35:24
TARE LUGNT MED SJÖKORTEN. Göran. Hjärta. Mmmmmm.
Caroline
2009-08-18 @ 14:32:25
Hej! Jag undrar bara om du har fått mycket hemlängtan hittils?

Ha det bra!
amanda
2009-08-18 @ 18:03:35
säger dem "mate" mycket i australien? :P
Desse....!!!!
2009-08-27 @ 22:27:05
härlig t-shirt:)!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida