The dawn is breaking, a light shining through, you're barely waking, and I'm tangled up in you

Idag fick jag den riktiga inbjudan till vixy bec och stephs 16årsfest. De har veerkligen ansträngt sig för allt verkar vara helt proffsigt gjort tom inbjudningskorten var spejsade.

Jag var hos Jane idag en stund efter skolan och hon berättade lite om folk. Det finns en kille in our year som är en av de snyggaste på skolan och en av Janes kompisar Emma, var tydligen jättekär i honom i yr 8 eller nåt. När hon frågade om han ville gå ut med henne hade han sagt " I'd rather date my sandwich" HAHAHA så sjukt lame och så sjukt kul. Emma är jättesöt så hon dog väl inte av det men liksom... Om man nu ska vara dum och dissa en tjej elakt så säger man väl inte så??!

Om jag lämnar in religionsuppgiften jag och Anton gjorde på lunchen så kommer läraren tro att jag är efterbliven och Anton kommer få fett med detention så den gör jag def om ikväll...

På torsdag ska jag shoppa med Maddie i Marion ( THE mall i the hills) och köpa svarta heels som jag kan ha på lördag, det är strictly black and white semi formal.

Juustja på food tech idag skulle vi göra focaccia med tomatsås skinka och ost och sånt mellan 2 lager. Självklart ska Michael vara äcklig och lägga på 100 lager av allting. Sen råkar jag hälla på för mkt olja och salt så när vår kommer ut ur ugnen är det bara en stor bubblande oljig klump där all ost har smält och runnit ut emellan det såg så sjukt äckligt ut tom läraren som brukar flippa om någon tabbar ( förra veckan satte alex eld på sconesen och carly tappade resten i marken)  skrattade för det var verkligen revolting. Jag kände mig som en av de i du är vad du äter när jag smakade på det. För det var man tvungen att göra.

Nu ska jag på Rotary. KOMMENTERAAAA
Kommentarer
Amanda
2009-08-03 @ 11:33:30
Du skriver sjuuuuuukt bra! :D Skrattar varje gång typ

När är det sommartid och vintertid där?

Ska faktist till Austalien om 1,5 år(på semester..)
2009-08-03 @ 11:52:06
" I'd rather date my sandwich" HHAHA.. xD.. så dåigt!
Anna
2009-08-03 @ 12:42:49
haha, härligt. Är det en stor skola du går på?
linnea
2009-08-03 @ 12:53:21
hejsan aurora. Kul att du har det bra down under. Gillade speciellt det dar om att det ar de smarta som e populara, sa e det ju inte riktigt pa sam. Sjalv e jag tre veckor i en fransk familj, familjen e snall men hennes (tjejen jag bor hos) kompisar e lite speciella, igar var vi t.ex. pa polisforhor eftersom nagra av hennes kompisar i ett forsok att forsvara min stolthet hamnat i brak med nagra oinbjudna galningar.



pussokram /linnea fran sam!



ps. en san superhet skoluniform, nu blev jag ju superavis :(
Lisa
2009-08-03 @ 13:10:41
Helt galet. :o du verkar ha fått lära känna många nya människor. :D men fortsätt lägg in bilder det är kul :D
Lisa
2009-08-03 @ 16:25:51
Blir riktigt sugen på att också satsa på att bli utbtesstudent nästa år när jag läser din blogg. Keep up the good work!
milla
2009-08-03 @ 16:44:55
Fan vilka skööna människor du verkar umgås med!

men killen verkade vara en riktig idiot;p

lägg upp mer bilder, gärna videoklipp också

skulle vara roligt att se=)
Lisa
2009-08-03 @ 21:23:18
Jättekul att läsa din blogg verkligen!!! Jag skrattar typ också varje gång för du skriver så roligt.

Anledningen till att jag läser är att för jag också antagligen ska bli utbytesstudent nästa år. Fast i USA, inte Australien (trots att du nästan får mig att vilja åka dit istället)

Fortsätt skriva lika bra som innan och gärna massa bilder! :)
Desse....!!!!
2009-08-08 @ 23:49:00
hahaha fan vad bra: i'd rather date my sandwich haaha..

fan vad glad jag är att alla verkar sjukt sköna och glada...!

puss
Rebecca
2009-08-11 @ 20:04:54
Hahahahahh "I'd rather date my sandwich"! Jag skrattade på riktigt när jag läste det, så klockrent...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida