Somebody get my phone so I can throw it in a public pool and watch it float

Oi Oi Oi

Gissa vem som fick A på sin engelskuppsats? Jaaaag. I Sverige hade jag fått kommenterarer som " utveckla mer, varför? osv" Här skrev han bara " excellent thoughts, very interresting" och nåt mer, jag blev förvånad.
Trots att det bara var 600 ord istället för 800 liksom men jag anstränger mig faktiskt.

Dock så är min religion lite mer.. Hmm, öhh äsch vi går inte in på det tycker jag.

Alex på rave idag: Is your school big over in Woop woop?

Det var helt sjukt hur hungrig jag var idag, det var ungefär första gången på hela resan jag har varit hungrig, det var som att 3 veckors hungrighet samlades till idag och jag typ AHAHH!JLÄÅÅÅÅHÖÖÖÖÖGHGj ungefär och åt hur mkt som helst Maud sa "wow Rorie i have never seen you eat more than one bite before this is intense!"
Folk gillar ordet intense här, jag har inga mörkröda strumbyxor så jag tog bara ett par glansiga nylonstrumpor. Folk reagerar på saker man själv ser som helt normalt. Plus röda knästrumpor och Katie typ " wow shiny stockings that pretty intense" Andra kom och nöp mig i benen och sa " wow i thought that was actually your legs, they looked so perfect" I Sverige har ju alla nylonstrumpor på sig jämt och det är inget konstigt.


Någon skrev att de skulle till USA nästa år men nästan blev sugen på Australien pga min blogg. Jag säger bara såhär, Aussie is the place  to be.  Det är ert val men åååh. Coolare land + snyggare dialekt, what more is there?

Ha det fint
Aurora
Kommentarer
2009-08-04 @ 10:56:46
Åh, du kommer få ashärlig dialekt!
Evelina
2009-08-04 @ 11:16:53
Australien verkar ju som ett jätteroligt land att vara utbytesstudent i! Alla människor verkar ju sååå sköna XD Ps. några extra bilder är alltid kul och skulle uppskattas;)
Göran
2009-08-04 @ 12:16:46
MER BILDEEEER! På golvet, väggarna, vad som helst!
Syster
2009-08-04 @ 13:49:26
HAH, säger ju att du är grym! A på engelskan, det va inte dåligt för att vara i ett engelsktalande land! Grattis!



Johan Bengtsson, lärare på Sam du vet, hälsade så mkt till dig, fick ett mail av honom idag där han ville publicera nått jag skrev i 3an. Intelligensen ligger i släkten! PUSS
Emelie Åström
2009-08-04 @ 13:58:01
Det är verkligen kul att läsa din blogg! Samtidigt önskar jag att din resa går fort så jag själv snart får åka:D // Astrom på utbytesstudentforumet
Anna åker till USA 09/10 | http://annizhiusa.blogg.se/
2009-08-04 @ 20:45:47
svar: ok, har hört väääääääldigt många som åker med de :-P Hade aldrig hört talas om de innan typ Mars xD

Ok, jag funderar också på en titan väska de verkar sjukt bra!

Vadå 0,6 cm för stor? :-O hur stor får den vara?
Lisa
2009-08-04 @ 22:30:06
men är jag den enda som hatar nylon stumpor!? :o
Anna åker till USA 09/10 | http://annizhiusa.blogg.se/
2009-08-04 @ 23:25:44
haha, förlåt fick fel bloggadress så skrev till fel person (:
ronja-Finlandssvensk | http://storstadskvinna.blogg.se/
2009-08-06 @ 07:47:23
australien is the shit. ja besökte och reste runt lite. loved it. sad to be back in finland.

adelaide är en super härlig stad. även om man verkligen behöver bil för att få ut allt
Maria E
2009-08-08 @ 09:47:43
Åh jag saknar dig så Arroo <3

kom hem från USA igår efter bara 3 veckor. jag vill verkligen åka ett år som dig. :)

btw ääälskar dig blogg! och bilden på dig uppe i vänster hörn. ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida