So bring it on, wars and deceases you know that love can do you like a shotgun

Jag tittar på knappnytt. Det är genialiskt jag älskar det.

Innan jag åker hem till Sverige ska jag köpa minst 10 Lucas Papaw Ointment. Det fungerar som eight hour creme förutom att istället för att kosta 200 kronor så kostar de 5 dollar för en lika stor tub och är precis lika bra som eight hour!


Först när Mel sa i skolan att you have to try this!! Trodde jag att det var lim eller något annat äckligt och att hon bara drev för vad ser tuben ut som liksom?? Men jag är kär!

Mamma jag hittade kjolen you dont have to worry:)

Nu ska jag sova I have a big day tomorrow

AURORA

Kommentarer
2009-08-27 @ 11:10:25
haha jag älskar knappnytt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida