Say oh girl, shock me like an electric feel

Jag ar saaaa trott just nu.
I fredags sov jag hos Hannah med Maud och vi sag phantom of the opera american pie 1 och 2 och halva love actually. Emellan detta hann vi prata och ata valdigt mycket junk food.
Igar gick jag till Emma's house till hennes gathering/fest men vi var bara runt 15 sa det var roligt
Det blev inte sa sent Darryl hamtade mig 12:30 och jag la mig direkt nar jag kom hem, vaknade 11 och tankte usch jag undrar hur jag ser ut MEN nar jag sag mig i spegeln sa hade jag perfekt smink fran gardagen!
Basta overraskningen!

Sen akte vi in till stan for vi skulle pa Yum cha med nagra fran rotary vilket ar att man gar till ett kinesmatstalle, sana riktiga fina och inte typ snabbmatskrogarna i Gbg haha.
Sa sitter man vid ett stort runt bord och de gar runt med tallrikar och man valjer det man vill ha och det var saaaaaa gott!! Alskar kinesmat.
Sen gick vi till ett italienskt kaffestalle och jag fick min allra forsta supergoda kaffe i australien. Espresson var som de i frankrike och alla typ " oh my this is SOOOO strong!! Fast Darryl gillade det, vi ar valdigt lika har jag markt vi tycker samma saker och har samma humor.
Gus var dar igen ni vet han jag berattade om the other day. Han kommer bara om det ar bra saker som att ata osv, han berattade om hans liv i nagot arabland for han ar arab fast man kan nastan inte se det for att han ar sa gammal, fast han bryter lite. Han hade 4 fruar samtidigt! Och en kamel.
Det ar ganska haftigt tycker jag. Det var lite pinsamt for de andra fragade hur trott jag var men jag svarade bara att nej det ar inga problem jag har sovit, men han gjorde massa reflextester pa mig ( han ar doktor) och jag var samst ,jag fattade inte ens vad han gjorde och reagerade inte pa nagot av dem. Sa han sa bara okay everybody this girl is passing out! Fast nar jag borjat ata sa fungerade jag igen.

Jag ska def forsoka ta familjen till kinesstallet nar de kommer for det var bast, paminde om sumostallet i rotterdam susanna!!
Det finns ocksa en sushi train restaurang har, man sitter vid ett ellipsformat bord sa gar det ett litet tag med massa tallrikar pa med olika sorters sushi/asiatisk mat och beroende pa fargen pa tallrikarna sa kostar det olika mycket.

Vi har fatt en ny acklig uppgift i engelskan och det ar som att han tror att vi ar duracellkaniner och engelska ar det enda amne vi har.  Aaahh jag fattar ingenting och det ar due Tuesday och det kommer sakert ga jattebra....

Farmers union iced coffee ar nagot de inte borde introducerat mig for. Det ar en south australian thing och vart man an gar ser man folk med de sma forpackningarna och ett sugror och det drojer val inte lange forran jag blir likadan.. Fy jag har aldrig gillat iskaffe men det ar en heeelt annan sak mumsmums.
Jag har en liten lista pa saker jag ska ge susanna och johanna nar de kommer och den ar inte sa lang an och jag har inte allt i huvudet men det ar:

Boost
Farmers union iced coffee
Timtams ( jag har inte bestamt mig an for det ar farligt)
Farmers market och ata frukost!! deras cream cheese raspberry muffins ar to die for.
Skittles
Ev kinastallet om vi far bord och schemat inte ar supertajt den sondagen

Helgen har gatt alldeles for fort.
Nu ar det dags for en nap och sedan Harry potter!!


Kommentarer
Syster
2009-08-30 @ 10:07:14
Nah, va söt du är skruttan!

Jag kan inte längta nog efter att komma och hälsa på dig, Johanna tycker också det ska bli jätteroligt! Alla saker du har planerat för oss låter helt fantastiskt, och all mat dessutom, oooh! Hoppas vi kan gå till Kinastället och äta, låter helt grymt! Kolla upp vad det kostar bara är du snäll, ev om de har en hemsida?

Den arabiske gamle Gus låter som en dröm, honom skulle jag vilja träffa, hihi! Hoppas även vi hinner få träffa Darryl, han låter trevlig, och så alla dina vänner då förstås! Det är inte alls långt kvar nu, bara två månader kvar tills vi åker, så 3,5 månad tills vi kommer till dig!! :D

Ta hand om dig sötnöt, massa pussar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida