Safety pins holding up the things that makes you mine

Inatt när jag skulle sova tyckte jag att det luktade skumt och när hunden sprang ut ur mitt rum såg jag att han hade spytt i halva sängen. Nu pratar jag inte spygegga utan stora osmälta köttklumpar. Sånt kött med massa senor som man ger till hundar ni vet? Det var så himla äckligt, jag hämtade massa papper och slängde det i soptunnan och bytte lakan men det luktar fortfarande blä.

Jag har aldrig gillat de där DKNY parfymerna som är äpplen för jag tycker de luktar illa men den senaste är såå god!
Är glad över att jag köpte den stora man fick en dubbelt så stor flaska för 20$ mer eller något sånt och det är verkligen en jag kommer använda! Rock 'n' Rose har jag inte hittat här än men jag letar.  Det är Min parfym.

Om 1 eller 2 timmar åker jag till Katie för att göra oss i ordning och så, Maddie kommer också ( jag lovar att fota) sen efter festen sover jag hos Katie det blir nog fint.
Vi ska beställa pizza och jag tror att Maddie ska locka håret på mig we'll see.

Louie fyller också år idag så jag smsade grattis när jag vaknade vid 12 eller något tillbaka fick jag " im guessing you only just woke up?:p"
Folk tycker det är väldigt kul att svenska ungdomar sover längre än till 10 på helger.
När jag berättade att många sover till 1 eller 2 sa de "omg that's crazy!!" Då kom jag och tänka på när jag ringde Tilda ( sverigetilda) halv 4 en lördag och frågade när jag skulle komma och hon svarade efter 6 signaler att "AURORA JAG SOVER DU KAN JU INTE RINGA SÅ TIDIGT FATTAR DU VÄL *klick*"
Det är annorlunda här.

Så jag ska ha på mig klänningen skorna nylonstrumpor och en svart silkig jacka jag lånade av Hera " you have to wear something it'll be cold tonight aurora!" -Gayl

Igår såg jag säkert 5 eller 6 papegojor!!!! Det var intense.

Mamma strandväskan jag köpte innan jag åkte är väldigt praktiskt.

Det var väl allt for now vi hörs imorn.
Aurora

p.s det är jätteförvirrande när jag skriver på msn med sverigefolk samtidigt som jag skriver med aussiefolk igår på msn var jag tvungen att sudda säkert 10 ggr så att jag inte skickade meddelandena till dig på engelska Suss. och ibland i skolan säger jag saker på svenska för att jag tror att jag pratar engelska eftersom båda känns ganska naturligt nu gah.




Kommentarer
amanda
2009-08-08 @ 10:28:16
hahaha. du skriver jätte bra!
2009-08-08 @ 11:31:56
Vad roligt du verkar ha det :) Keep up the good work med att skriva! :D
Desse....!!!!
2009-08-09 @ 00:02:18
fan vad kul det verkar...haha måste nästan logga in på msn för att få konstiga aussimeddelanden..
Ture
2009-08-09 @ 02:24:20
Nu har jag försökt kommentera så jävla många gånger att blogg.se åker på stryk om det inte funkar.



Amerikaner och aussies verkar ha lika störda sovvanor. Min kära värdsyster tycker det är hellugnt att gå upp 7:30 hela sommarlovet och anser att jag är galen som sitter uppe till 23:30 på sommarlovet. Say what?!
clara
2009-08-28 @ 13:39:45
hahah älskar din blogg aurora!! klassisk Tilda lubell att hon sover till 4 haaha
2009-08-28 @ 14:34:07
HHHHHHJJJJJJJJJJJJJJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!



(HJÄLP!)

Okej, det här är inget spam meddelande det är bara så att jag behöver all hjälp jag kan få att hitta den perfekta 18-års presenten till min bror!

Är det någon som har minsta lilla idén så äre bara att gå in på min blogg tuesbelle.blogg.se och langa en kommentar!



Uppskattar det verkligen!

puss



tuesbelle.blogg.se

tuesbelle.blogg.se

tuesbelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida