Once I was told that a boy caught a cold, and he left to go home to get some sleep instead.

Sour skittles är det bästa som finns här i godisväg i Australien.
Det är ungefär det enda bra i godisväg nu när jag tänker på det.

Jag har faktiskt varit så ambitiös att jag gjort en liten film om en rundtur i huset. Ska lägga upp den snart när internet känner för att vara snabbt.

Idag har jag inte gjort så mycket, jag sov och när Gayl kom hem åkte vi in till Blackwood och köpte bäbistillbehör ( ungefär alla hon känner är gravida nu) och blöjor och skittles.


Och en pinsam grej som hände i skolan: Min frenzic lärare heter Mr Napier, dock på mitt schema står inte r:et med och jag räckte upp handen och sa typ " Ehm Mr Napie, uttalade det som Nappy och alla dog. Sen viskade någon i mitt öra att nappy betyder blöja på aussie. Hur ska jag kunna vet det? Det är inte mitt fel att the IT guys gjorde mitt schema retarderat.



Mamma pappa Susanna: HUUUUUUS


Min gröna gata, ner till höger är mitt busstop dit jag springer varje morgon med mitt paraply.

Nu ska jag iväg på middag med mina favoritrotarianer!!

Aurora

Kommentarer
milla
2009-08-01 @ 12:18:41
lagg in filmen snarast! ska bli kul att se=)
2009-08-01 @ 15:01:18
Hej, jag läser din blogg lite då och då och tycker att den är riktigt bra :) skönt att läsa om någon som verkar ha det bra. ska också åka, om typ några dagar :)
2009-08-01 @ 16:02:25
Åhhhhhhhh pretty please skicka över ett par sura skittlar via sms, I ain't guna last another 26 days without 'em. Din gata ser ju verkligen, ehm, vintrig ut. Väntar avec spänning på filmen.
Martin
2009-08-01 @ 22:56:13
hahaah! Fler bilder, plz!
Desse....!!!!
2009-08-08 @ 23:09:04
fiint hus!
Rebecca
2009-08-11 @ 20:07:59
Först "I'd rather date my sandwich", sen det här? Hahahha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida