Om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre

Maddie har pratat med sina föräldrar och på sommarlovet innan Katie åker till Sverige ska vi åka till Maddies sommarhus på Kangaroo Island en vecka! Det ska bli jättekul det finns sälar och pingviner och wallabies och jättenära till stranden som ofta är tom. Man kan fiska också.

Iallafall igår var roligt! Vi kom dit kvart i 9 typ  och det var myycket folk där. 160 pers kanske fast hälften var utanför också.
Alla dansade hela tiden och de hade dj's som var ganska bra faktiskt fast ibland spelade de bara "dunk dunk dunk" och ingen musik alls det var lite segt men alla aussie älskar sånt. Det finns en dans som kallas "The Melbourne shuffle" och kan man göra det bra ser det rätt ballt ut för man flyter liksom över golvet och vissa kunde verkligen det men vissa var så dåliga och trodde att de var bra.  Youtuba melbourne shuffle compilation 3 och gå till 2:25 efter de 3 första killarna han är sjukt duktig det var var vissa som kunde göra det så bra!!
Jag håller på att lära mig haha.
Maddie berättade att man kan se vilka som är höga och inte på tävlingarna för de som är höga puts all their effort in it och vinner oftast.



Iallafall jag fick ont i fötterna och gick ut med Dylan som inte kunde dansa haha och sparkade av mig skorna men hade de bara framför mig. Så kommer Hayden ut och typ " Where are your shoes?" Och jag pekar ner på marken men där ligger inga skor. De hjälper mig att leta men vi hittar bara en så jag kommer hem med bara en sko.. Jättefint. Fast jag tror jag kommer få tillbaka den för Dylan bad security att skriva upp mitt namn och nummer och om de hittar den när de städar ska de ringa mig. Himla snällt.

Jag och Maddie sov över hos Katie och jag vaknar mitt i natten av att Maddie säger " Im still in a party mood" Och så försökte hon lära mig the shuffle men det finns ingen dans Katie hatar mer för hon tycker att det bara är fjortisar som tror att de kan det som gör den ( det är sant) Så hon typ Maddie if you dont stop shuffleing im not giving you any muffins tomorrow. Jag gillar inte muffins men Katies muffins är såå himla goda för de är liksom hårda på utsidan.. Jaja idag ska jag göra 0 saker förutom att sova jag är så trött vi var tvungna att gå upp 8 för Katie hade soccer och Maddie skulle baka för food tech på morgonen.


Maddie Katie and Me before the party

Mina nya favoritord är Derrow och Ferall. Det är typ motsvarande Lodisar/pundare/"bönder"
Det var kul när vi var på Marion och vi såg en grupp med typ 10åriga skummisar och Maddie typ "aww look at the little Derrow kids!" Haha
Btw så påminner Maddie så himla mycket om Sarah på sättet att prata och vara det är nästan läskigt ibland.


Me and Katie, and its just some dirt on the mirror i think. She wore a jacket cause she has some pink stuff on her skirt and if you didnt wear black and white they'd seriously kick you out!!
This was clearly before i lost my shoe.

Sen fler bilder när Katie har skickat.

Aurorrororora

Kommentarer
2009-08-09 @ 12:23:11
Haha, Riktigt vrickad dans om jag får säga det själv xD Kan tänka mig hur de ser ut om nån som inte kan den gör de ^^
millz
2009-08-09 @ 17:17:33
Måste kolla klippet på youtube!

kul med bilder;D
Lisa
2009-08-10 @ 15:06:28
Haha vilken kul dans! Och ja, jättekul med bilder :)
Desse....!!!!
2009-08-12 @ 17:26:49
muffins....:) haha ska kolla youtube, så frdu visa mig när du kmr hem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida