Lean a little bit closer see roses really smell like poo poo poo

Japp youre right det var outkast roses haha.

Iaf nu ar jag hos the Wickhams och det ar bra! Forutom att jag glomt min adapter hemma och att jag inte kan komma in pa det tradlosa natverket har utan anvander Darryls dator sa ar det bra.

Idag nar jag kom hit efter skolan skulle jag packa upp mina saker men fick inte upp vaskan!! Jag fick panik och typ NOOOOOOOOOOO och sprang till Elisabeth och sa omgomgomgomg i cant open my bag!!! Sa vi forsokte oppna den med bade darryls och elisabeths hjalp och jag smsade familj och fragade ifall jag hade ratt kombination till vaskan. Till slut blev jag sa frustrerad att jag slog pa hela laset och kom at KNAPPEN man maste trycka pa for att den ska oppnas..... Haha IQ fisk typ.. Darryl skrattade bara och sa "haha she is a blonde isnt she!" i guess he might be right in that one.

Idag pa Rotary kom Gayl och pussade mig och sa att det redan var tomt i huset och att hon var glad att hon skulle ivag imorgon! Hoppas hon far det bra jag vet att hon hatar "vintern" har.

Nasta veckan ska jag traffa norskan ingrid och ga till Marion.
Och mamma pappa om ni undrar varfor jag ar total pank nu sa har jag en RIKTIGT bra ursakt!! Jag kopte en extern harddisk att fora over mina bilder pa, tydligen ar det vanligt att forlora dem pa nagot satt genom att datorn blir stulen eller gar sonder pa nagot satt. Jag planerar inte att glomma min dator nagonstans eller halla vatten pa den men inga risker ska tas! Den kostade 130 dollar och innan kopte jag several multitrips for bussen for man far rabatt om man koper manga = att jag behovde folders till skolan for det duger inte med anteckningsblock har man ska ha folders att lagga dem i och visa anteckningarna i slutet pa terminen.. Fjanterier I say! Salange man gor bra ifran sig ska val de inte bry sig om hur bra ordning man har..
Justja, jag fick 21 1/2  av 24 pa min rave assignment och ett Well done Aurora! Av mrs sharp, hon ar ganska galen egentligen och gillar gud liite for mycket men salange hon ger mig bra betyg sa overlever jag LETS THINK ABOUT JESUS FOR A FEW MINUTES SHALL WE?? . Det var det basta i klassen tillsammans med Hannah P och sa att om utbytesstudenten som har en sprakbarriar gor battre ifran sig an dem sa borde de tanka over hur bra de gor laxan.

Jag har ingen elektrisk sang har:( Jag har blivit bortskamd men elisabeth gav mig massa filtar och en liten heater att ha i mitt rum sa jag overlever! Eget badrum har jag har ocksa. Hon hade tydligen fragat Gayl vad jag gillar att ha till lunch sa hon hade kopt massa muesli bars och toasts och sant! Himla gulligt tycker jag.

Haha jag maste beratta om varldens skonaste rotarygubbe, jag traffade honom forsta gangen idag och han sag valdigt gammal ut och som en doktor. Det visade sig att han faktiskt var en valdigt gammal doktor! Debbie sa till mig " this is Gus he is one of the rotarians that comes when he likes och skrattade" Da sa han bestamt och allvarligt att  i am way too old to be out after dark" sen fragade nagon varfor han inte varit har pa sa lang tid och han svarar lika allvarligt att " well yes i have had a bad thumb lately" det kanske bara ar kul nar man ar dar men sattet han sager det pa som att sjalvklart tar man det lugnt da!! Men han var jattesnall och rolig att prata med. Han tanker inte folja med pa the tag along till flinders ranges och han gav inte nagon ursakt som de andra att " i have a sore back so i cannot sleep on the ground/in tents" utan han sa bara " i like hotels and minibars and people who gives me service, sleeping under stars is nothing I enjoy" Japp han ar def one of my favourites now!

Skola som vanligt imorn men jag maste ga for jag fryser till is har!!

Puss och godnatt
Aurora
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida