Jag sitter här i Ventrilo och spelar lite DotA

Shopping with Maddie and Katie today!
Det var kul och bra. Först bytte jag och Maddie och på toan i skolan till vanliga kläder, tog bussen hem till Katie för hon ville också byta om haha. Där åt vi salt&vinegar chips som alla äter här jämt och som jag gillar sådär. Men de är jättebra! Har man ont i magen eller ont i huvudet eller bara på dåligt humör så hjälper de på en minut.
Sen åkte vi till Marion vilket tog ett år pga en antik buss och en busschaufför vars turban gled ner över ögonen så han var tvungen att stanna och linda om den,

Jag köpte ett pennfack nu nästan bara för att folk hela tiden " where is your pencil case? WHAT YOU DONT HAVE ONE?? ZOOMG" Det är lite utmattande men nu har jag ett iaf.
Skor till Bec Vixy och steph's på lördag, först hittade jag ett par jättefina svarta med rosett där framme på en affär men maddie visste ett ställe med exakt samma skor fast 30 dollar billigare så vi gick dit. När jag provade skorna ramlade jag framstupa dock, klackarna var HÖGA. Maddie sa dock " aah they're so nice cant you wear them anyway  you dont have to dance?!" Näe det blev ett par andra svarta med rosetter där bak istället! Klackar på dessa också men jag kunde gå bra iallafall.
´De var billiga de kostade 50 dollar och de på den andra affären kostade typ 90. I Sverige hade de skorna lätt gått på minst 700 så det var trevligt.

Sen sa ju mamma att " ta inte med alla parfymer de väger så himla mycket köp en ny där istället" så det gjorde jag jag köpte DKNY's Be fresh ni vet den nyaste äppelparfymen? Ingen har en hört talas om den här! Och i Sverige har alla den haha, Maddie blev kär i den så hon ska låna den på lördag.
Det är skönt för det är en sån man bara kan spraya på sig liksom, så slipper jag använda min älskade Rock'n Rose i onödan.

De introducerade mig inför Cold Rock som är motsvarande Cold Stone i usa. Man väljer en glassmak och så väljer man vad som helst som man vill ha i glassen.
Då häller de ut glassen på ett stenbord, gör ett hål i den och häller i allt man vill  ha i krossar det och mosar ihop den. MUMS säger jag bara.
Fast det ska inte bli mycket sånt för då blir man tjock.
Dylan försöker göra mig till ett fitness freak som han Hanna P och Maud is. De vill få med mig på "Billsy running" vilket är att samlas utanför skolan 7:30 am och springa 5 km och sedan byta om på skolans toaletter. Jag typ HAHAHAHAHAH NO EFFING WAY!! Illa nog att  springa efter skolan jag tänker inte gå upp 5 am och springa 5 km. Jag kan inte ens springa 5 km. Nepps jag sprang dock en bit igår, det var nog runt 3 km tror jag.

HmmHmmHmm, imorgon är det Jeans for Genes day vilket innebär att man får ha jeans på sig om man donerar ett "gold coin" vilket är en eller två dollar till barncancerforskning. Det är ett bra sätt att samla in pengar för alla vill ju ha jeans liksom. Jag ska ha jeans imorgon är så himla trött på joggingbyxorna eller kjolen som man måste rulla upp för att inte se ut som en nunna.

Har jag berättat om min skolas canteen? Tror inte det. Föreställ er deep fried eller dränkt i majonnäs MUUMS.Jag glömde min lunch idag så jag försökte hitta det minst äckelfettiga, det blev en baguette med friterad kyckling i.

Okej jag pratar om vad jag åt idag jag börjar nog bli LIITE trött.

Godnatt
Aurora
Kommentarer
2009-08-06 @ 14:29:23
vinäger chips är sååå äckligt haha
millz
2009-08-06 @ 14:45:40
usama kaske lever trots allt..

hmmmm....



ta gärna kort=)

det blir roligare att läsa då!
Ragnar
2009-08-06 @ 19:40:12
DES PHOTOS S'IL VOUS PLAÎT!
Desse....!!!!
2009-08-08 @ 23:55:37
hahaha hoppas alla njuter av jeansdagen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida