I've got time while she's got freedom

Kul att blogga nar ingen skriver nagot! Blaa.
Iallafall tiden gar har som vanligt och jag har kul omvaxlande trakigt, lever helt enkelt.
Idag har jag passat tva sma barnbarn som heter Harper och Felix, Harper ar snart 2 och den sotaste miniflicka jag sett och Felix ar snart 4 och gillar kakor.

Idag hade jag ett historytest med sa svar engelska att jag fick ont i ogonen och skrev i slutet av det att " Mr Cornish please take into consideration that this English is very difficult for me to understand" ingen undanflykt men ord som perils, destitution, och eviction ar ord jag inte eller nastan kan. Hu.

Igar sag jag och Darryl District 9 pa bio, den forsta halvtimma tankte jag " vad i hela fridens namn ar detta?? Det var nog den konstigaste film jag sett men den hade ett ganska tydligt racism-budskap och den var rolig ganska ofta. I Slutet visste jag inte om jag skulle skratta eller grata dock, den hade fatt 4 1/5 stjarnor har av 5 vilket jag tycker ar for hogt men jag vet inte ens om jag tycker filmen var bra eller dalig eftersom jag aldrig sett nagonting likt det! Ga och se den sa fattar ni for det gar inte att forklara.

Nu ar jag supertrott thanks to skola + smabarn + middag
Godnatt

Aurora
Kommentarer
LINA.
2009-08-26 @ 14:45:49
Auroraaaaa! du, jag förstod inte ens några av dem orden där uppe, eller destitution vet jag inte riktigt va det betyder... segt för dig!! Men du, när vi har prov ger vissa lärare uppslagsböker till dem som inte kan så bra engelska. Du borde fråga om dem kunde göra så för dig!

FRÅN LIIIIINA. Det va inte kul o va i sverige utan o få träffa dig!!!!
evelina
2009-08-26 @ 15:26:51
Jag läser i alla fall:D fortsätt skriva du skriver jättebra!
Björn
2009-08-26 @ 17:05:47
Vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag läser bloggen och den är grym! Please keep it up :)
Amanda
2009-08-26 @ 17:17:32
Tycker du att det är mycket lättare med engelskan nu än förut? Hur är det med svenskan? ;)
Ida
2009-08-26 @ 17:55:23
Hur var det i början med engelskan? Var det inte svårt att hitta på nått att prata om när man är med vänner/familj mm? Jag tänkte att de måste vara ganska svårt att skämta och prata som man gör här i Sverige på engelska :P

fortsätt blogga!
2009-08-26 @ 21:29:56
Hej!=D Jag funderar på att åka på ett utbytes år men jag vet inte ifall jag ska åka till USA eller Australien. Varför Valde du Australien? Funderade du på USA något? Hur är det i Australien?
2009-08-26 @ 21:30:12
Hej!=D Jag funderar på att åka på ett utbytes år men jag vet inte ifall jag ska åka till USA eller Australien. Varför Valde du Australien? Funderade du på USA något? Hur är det i Australien?
millis
2009-08-27 @ 20:54:25
vi läser vi läser;D

lägg in mer biiiilder
2009-09-03 @ 15:52:28
jag tittar in då och då :)



hur länge har du vart i australien ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida