I'm on my hands and knees, searching every corner for my lost heart and soul

Igår var kul jag Emma Lisa Gemma och Mille åkte till Marion ( varför hamnar man alltid i Marion??) och tittade runt, Millie skulle ha piercat naveln men fegade ur så det blir nästa vecka istället. Vi hittade en tröja på cotton on body där det stod " I love Oz" Fast inte en sån vanlig där det är I ett rött hjärta och namnet under utan den här är faktiskt fin jag ska ta kort på den någon gång den är i tvätten för tillfället.. De köpte den till mig som försenad välkomstpresent och sa att jag måste ha på mig den när jag åker hem nästa år!.

Sen åkte vi ( jag lisa emma och emmas pojkvän tim) hem till Emma och invigde hennes pool för första gången det var iiskallt i vattnet även om det säkert var 25 grader i luften.
Jag och Lisa gick i förväg till Hungry Jack's ( aussie versionen av burger king) och träffade lite folk där och sen kom Emma och senare kom Luke och vid typ 10 kom Tori Ashleigh och Steph och Stephs pojkvän så det var ju lite segt att vänta på dem men vi hade kul sålänge! Sen visade de mig runt i Blackwood. Det låter kanske som att det var jättetråkigt men det var kul och jag kom hem vid 12 ungefär så det blev inte så sent som vi trott.


Jag bloggar egentligen bara nu för att jag har religionsläxa och den är sååå seg och jag orkar inte göra den men jag måste för den ska in imorgon...




Me and Emma at HJ's!!! Jag har på mig min I <3 Oz tröja. Det rosa man ser är en bit av hjärtat


Lisa and Emma väääldigt fin bild hahahah:p



Nöj er med dessa bilder sålänge.

Aurorrorororororororra
Kommentarer
Gösta
2009-08-17 @ 00:37:20
Det har varit tyst om drama class på sistone, vad gör ni? Studerar varandras navelludd?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida