Ge mig den bebis, naken katt?

Detta är vad Jane har lärt sig att säga på svenska. Väldigt användbart och hon skriver/ säger det till alla hon ser.

Igår träffade jag Minna i Adelaide, i början när vi pratade svenska var det väldigt förvirrande för man ville säga engelska ord hela tiden och när vi skulle beställa mat råkade Minna be om vårrullar på svenska. Man blir galen till slut på att blanda språken!!

Vi gick runt lite på "vår" gata, stan är större än så men vi har en favoritgata som vi går på hela tiden, den påminner lite om kungsgatan i gbg fast den är längre.
Jag introducerade henne till Boost och hon blev också kär, det är svårt att inte bli det!
Sen klippte Minna håret men jag tänker vänta kanske 3 veckor med det för mitt hår är inte så slitet och jag vill inte att det ska bli så kort.

Sen bar det av hem till Jane med buss up the hill, bussen klarade sig förvånansvärt nog hela vägen. De hämtade upp mig från Blackwood station, här kör föräldrar runt barnen och kör hem deras kompisar och hämtar deras kompisar överallt och hela tiden! Vi åkte hem till Jane, åt middag och sen massa melon och jordgubbar och kiwi.. badade i hennes spa, de kallar jacuzzis för spa här. Sen hade vi tänkt åka med hennes syster Phoebe ner till stan och fika på något mysigt café men vi ångrade oss och spelade mario cart på wii och singstar halva natten istället.

Idag har jag packat och snart ska jag skriva klart min drama, USCH säger jag bara, hårt arbete framför mig.. säger man framför mig? Jag hoppas det för det låter fel när jag säger det fast det kanske bara är jag.
Jaja jag skriver väl imorn när jag kommit till Darryl and Elisabeth


BOOOOOOOST:D


Fettobänken? Nej det enda fettiga där är faktiskt Lindt, men vi behövde lite europagodis.




WOOP WOOP



Waiting for le bus at King William street




Singstar at Janey's! Ignonera mitt fula smile haha. Denna bild är tagen alldeles för sent på natten, det var också nattätning om ni kan se lilla chipspåsen på soffkanten. Världens bästa chips dock! Honey and soy chicken!!
Tyvärr hann vi inte börja på guitar hero men nästa fredag!!
Poäng till er som kan se vilken låt vi sjunger på tvn:)

Adiosss


Aurora

OCH KOMMENTARER VILL JAG HA DETTA DUGER INTE

Kommentarer
Johan
2009-08-23 @ 09:19:09
Så, Fanny sa att jag skulle kommentera. Varför har alla länder skittles förutom Sverige, jag blir faktiskt ledsen!
moa
2009-08-23 @ 23:58:32
låten är outKast - roses?:)

Olive
2009-09-02 @ 18:58:36
Gymnasiet är ivägen för datorn, förlåt !!!!!



vad SMAL du har blivit !!

Sverige saknar Aurora !

Snart ska jag på intervju.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida