All along the eastern shore, put your circuits in the sea, this is what the world is for, making electricity

Men jag kan inte ha bilder i varje inlagg!! Och sarskilt nu nar jag inte ens kan anvanda min egen dator sa kan jag inte lagga in bilder eftersom jag inte vill gora det pa deras dator. Maste fixa internet till min laptop forst

Nagon fragade i kommentarerna ifall det inte var jobbigt i borjan nar man inte hade nagot att prata om. Det var sa himla svenskt att jag var tvungen att skratta lite haha, alltsa nej for i borjan fragar alla saker om Sverige och sa och sen nar det inte ar sa intressant langre sa har man borjat gora saker och da har man nagot att prata om. Med familjen sa var det inga problem alls i borjan jag minns inte ens vad vi pratade om men det var inget konstigt.

Annan fraga om jag hade funderat pa usa och inte Australien. Nopes inte en enda gang for Usa ar inget land jag langtar till alls, tycker allt verkar sa plastigt pa nagot satt, det ar sakert inte sant men det ar sa jag kanner det.
Australien ar toppen! Bra klimat bra folk bra djur.
Sjalvklart finns det folk jag inte gillar i skolan och sa men det finns det ju hemma ocksa.

Idag spelade vi fotboll pa PE och det gick fran 10 grader till 25 pa ungefar 2 minuter och jag blev helt yr och folk skrattade och sa till gympalararen att han maste ta into consideration att jag ar svensk och maste ha sno for att trivas.. hmm.

Jag saknar Ramses jattemycket idag, inga djur har luktar lika gott eller ar lika bra som han har.
Fast jag gillar papegojorna.

Jag ska sova hos Hannah idag tsm med Maud och hannah f det blir nog kul och imorgon har jag varldens storsta dilemma om vart jag ska ga. Det ar svart.
Hem till Emma och pa hennes lilla gathering med bra OCH halvdaligt folk eller hem till Lucy med Dylan och hennes pojkvan som jag inte kanner och en kompis jag inte kanner och kanske hannah eller Maud.
Jag vet inte vad jag kanner for och jag funderar nastan pa att strunta i bada haha. Nej det tanker jag inte.
Det lutar at Emma's for att hon bor i Belair och Darryl insisterar pa att hamta mig efterat och det blir smidigast fast de sager att det inte spelar dem nagon roll.
Gah, I suck at life.

Nu tycker jag att det racker for idag! Mamma vi kanske kan prata sondag kvall morgon for er. Det ar nog enda tiden jag ar hemma den har helgen.

AURORA

Kommentarer
clara
2009-08-28 @ 14:17:24
jag tkr du ska gå tilll emma



Gerry the King
2009-08-30 @ 03:17:00
Fyi, här är det fortfarande lördag. Söndag är imorgon. ZOMG DUH.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida