Tiden är underskattad

Herregud var det inte för 10 månader sedan jag försökte övertala mamma och pappa att de skulle låta mig åka?
Nu är det 9 månader tills jag åker! Tiden går fort, jag vet inte om jag kommer hänga med men jag ska göra mitt bästa.
Ansökningarna är snart färdiga, ska bara skriva ut alla 100 papper, klistra på bilder och få m&p att skriva klart brevet om mig.

Jag längtar till intervjun men det kommer ändå bli sjukt läskigt när man hör dörrklockan ringa, då kommer hjärnan bli till gelé och benen bli obehagligt lika spagetti.

Men men,

Wish me luck!


Jag är tillbaka om en par månader med uppdateringar!

Kommentarer
2008-10-14 @ 15:02:34
Ja tiden går verkligen snabbt! Minns du i maj när vi höll på att bli tokiga eftersom de aldrig uppdaterade ansökningshandlingarna?! Det är 5 månader sedan! Det känns inte alls som fem mån. tiden går äckligt fort! fast just nu ´skulle det avrt bra om det gick liiite snabbare:D
2008-10-28 @ 23:20:45
Du har säkert vart på intervju nu ? och annars lycka till :) läs gärna min blogg också :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida