Sommaren snurrar fort när vi bara snöar bort

Jag hade faktiskt tänkt ta en bloggpaus eftersom det verkar hända absolutamenete NADA på utbytesfronten just nu, men den här dagen sög så hårt att jag måste skriva om den ändå.

Första timmen var biologi, vi skulle plocka ut DNA ur banan. Kul tyckte jag det verkade när jag satt där och mosade banan och gjorde 10% diskmedelsblandning.
Det var inte lika kul när jag sedan hällde ut banan/diskmedel/etanol geggan över mina byxor så att det såg ut som att Ramses hade spytt över hela mig.

Andra timmen på hemkunskapen provmatlagade vi, det blev jättegott men sen när vi diskade var Desse tvungen att hälla en hel kastrull med diskvatten som det var spagetti/gorgonzola i över mina byxor IGEN.

När jag kom hem hittade jag en spagetti i stöveln

Sedan gick jag upp på mitt rum, pluggade och hade,  som jag alltid har nuförtiden den bärbara telefonen bredvid mig ifall Rotary skulle ringa. För då måste ju jag svara.
Men de ringer inte, och varför ringer de inte?
Jag har många teorier.
En är att de har tappat bort min ansökan, en annan att de slängde den i skräck över tanken att skicka iväg mig som utbytesstudent.

Grey's Anatomy var som det alltid är sjukt bra.
Men det kan tyvärr inte slå KyleXY
Det kan inget, jag ska gifta mig med honom.
Vi ska få barn med mörkt lockigt hår utan navlar.

Pis
Kommentarer
2008-11-12 @ 22:22:29
Usch för hemkunskap och biologi! Jag hatar hemkunskap, haha. Grey's är uttjatat...
2008-11-12 @ 22:25:18
Hahaha, hemkusnkap! Jag och en kompis var sämst i det, hehe. Vi hade i för mycket bakpulver så att det inte gick att rulla rulltårta... Rotary ringer...snart!
2008-11-12 @ 22:47:29
Sorry tjejen.. jag har hört från en säker källa att existerande navlar är ett dominant anlag, så Kyle kommer inte kunna föra den superslimmade magen vidare i släkten.
2008-11-12 @ 22:49:04
Sorry tjejen.. jag har hört från en säker källa att existerande navlar är ett dominant anlag, så Kyle kommer inte kunna föra den superslimmade magen vidare i släkten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida