Like a virgin touched for the very first time!

Hejsan hoppsan!

Sitter här och äter en grymt äcklig sur clementin som mamma kastade till mig nyss.
Fick igår helt craaazy bananas nyheter
Louise, min kära utbytisvän berättade för mig om vad som pågår på Rotaryfronten efteresom hon är insatt, japp hon är bra att ha!
Iallafall om man fick sitt bekräftelsebrev undertecknat av Therese ( som har hand om Australien/ Nya Zeeland) så är ens papper ivägskickade till Australien/ Nya Zeeland beroende på om man var i tid och vad som var ens 1handsval
Hennes var iaf i Australien nu och eftersom jag skickade in mina före henne borde väl de också vara där?
Hoppas de är i Aussie och inte NZ!!

Igår på vägen hen visade sig att busskillen var det största weirdot i världen och att han var överintresserad.
Tog spårvagnen i morse till skolan och kommer definitivt fortsätta med det!

Musikprovet gick jättebra tror jag, trots att det är över så lyssnar jag fortfarande på skivan med klassisk musik vi skulle plugga på.

Varför gör jag detta?

För att den är braaa!

Japp Aurora <3 Franz Schubert

När jag kom in i mitt rum idag fick jag mig en mindre ( läs större) chock.
Det var skinande rent och allt var i ordning, det har det inte varit sedan jag var ungefär  5 år.
Hörnen jag inte vågade titta i eftersom jag var rädd att damråttorna muterats och fått huggtänder var nu tomma.
Har iallafall ställt i ordning mina saker så att man ser att det bor en människa här och att man inte städat för flytt.

Nu ska jag snoka rätt på fler utbytesbloggar så att jag kan stilla min längtan ytterligare!

Över och ut

Kommentarer
2008-11-11 @ 16:00:32
Jag lider med dig i busspojken-frågan:P
Maria
2008-11-11 @ 20:40:37
Gregorians sång <33

btw snygg blogg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida