I've got sunshine on a cloudy day

Japp det är precis vad jag har!

För ungefär exakt 30 min sedan ringde telefonen, som jag alltid gör nuförtiden springer jag i maratonfart mot telefonen och svarar.
Han som pratade hade en äkta " Hej jag vill prata med din pappa röst" men det ville han inte! han ville prata med mig för han var ifrån MAJORNAS ROTARYKLUBB!

Det var sinnersjukt ,när jag hörde det trodde jag att jag skulle spy upp allt jag hade i mig, från kinesmaten jag åt till frukost till min lever. Kanske t.o.m med hjärnan eftersom den kändes ganska ostadig den med.

Så jag satte mig på golvet så försiktigt jag kunde eftersom jag inte kunde stå på stadiga ben och eftersom jag inte ville att en stor duns skulle höras genom telefonen.

Han sa att jag hade blivit antagen som fadder (wtf vadå fadder?? men han menade såklart utbytesstudent haha) utomlands och att han ville informera mig om det och låta mig ställa frågor till han och hans dotter Anna som kommit hem från Kanada i år.
Hoppas han fattar att jag är en sån man ska skicka till Australien.

Jag har valt vilka kläder jag ska ha på mig, det skriker "snäll liten flicka" om dem och det kommer bli perfekt.

Nu ska jag muppa lite mer och jag skriver sen och berätttar hur intervjun gick!

Gaaaaah!

KRAM!

Kommentarer
2008-11-15 @ 13:27:08
Fan va kul! Grattis :)
Syrran
2008-11-16 @ 01:09:20
"ställa frågor till han och.."



HAN?!? Jag hoppas verkligen du menar HONOM!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida