If i was a sculptor, but then again, no

Överallt i hela skolan är lappar uppsatta med texten " Fredagen den 28 november ska alla vara utklädda till ÄKTA Partille-Johnnys"
Samtidigt som de kära pojkarna i klass 9e klär ut sig till det varje dag och ser ut som idioter.

Jag har ingenting att säga just nu eftersom skolan sakta men säkert suger ut allt lyckling inom mig, som en dementor i Harry Potter.
Lussedans nästa vecka och vi är så dåliga att det inte ens är kul.

Jag skrev en dikt idag på SA, den går såhär:

Här sitter jag
en mulen dag
och pluggar biologi
men ingen filosofi
blodpudding i bamba
ingen ville dansa samba
alternativet var blomkålssoppa
det fick ingen att hoppa
emil är en johnny
nu rider jag iväg på min ponny



Nu är inlägget slut.
Över och ut

Kommentarer
Lisen
2008-12-02 @ 19:30:57
HAHHA, din dikt ägde! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida