Det här är sagan om coolaste katten i det långa landet falukorv

Jag är övervitaminiserad, om det ordet finns. Om inte så har jag bara fått för mycker vitaminer, jag äter nämligen ca 9 clementiner om dagen, såna här små söta ni vet.
MUMS!

Rotary ringde i morse igen! Tiden är ändrad till TISDAG kl 19:30 alltså tidigare än innan, perfekt tycker jag.
Så slipper jag vänta.

Min mage pirrar konstant nu, och jag känner mig som ett nervöst vrak dygnet runt.
Jag ska försöka förklara hur det känns.

Tänk er att det sitter flera tusen pyttesmå eltandborstar i magen där det pirrar när man är nervös och är på för full fräs samtidigt som massa maneter flyter omkring och låter sina bränntrådar slingra sig och pressa ihop mina nerver så att jag knappt kan stå.
Så känns det.

Jag fattar faktiskt inte varför jag ska vara så nervös, kanske för att jag har hållt på med detta sedan januari och nu händer det grejer på riktigt och för att jag vill detta så psykopatiskt mycket.

Har också insett hur mycket jag kommer sakna Ramses, min kissemiss. Fast det är ju bara ett år.
Ett helt år.
Det går liksom inte att jämföra med 2 veckor i Frankrike om året, eller de 3 veckorna jag var på Bohus-Malmön själv.

Jaja nu ska jag  återgå till clementinerna och teknikarbetet.

Ses och hörs
Kommentarer
2008-11-16 @ 19:44:48
Nu har du mindre tid att oroa dig över intervjun! ;)
2008-11-17 @ 18:15:58
Hej! jaaa skulle va jättekul, mn ja addar dig då! :D

lollo[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida