Up to the platform of surrender

Hej utbytesbloggen!

Den har ju inte blivit det än men tills dess får jag ha den som ett ställe att skriva ner allt jag tänker.
Jag gillar inte vanliga dagböcker, då får ju ingen läsa den och vad är grejen isåfall liksom, skriva massa böcker som ingen läser?

Jag fick en dagbok av Syster Susanna att skriva i på utbytet men det är en annan sak, det är ju ett år fullt av upplevelser och annorlunda från vanliga dagböcker där det kan stå typ "Idag gick jag till skolan vi fick cowboysoppa till lunch. Sen åker jag hem och gjorde läxor"  KUL

Större delen av dagen ägnades åt att springa runt med en kamera och tvinga stackars stressade lärare att svara på frågan "hur ska en bra lärare vara"  Vi lyckades muta 2 med äpplen och de andra fick skuldkänslor när vi satte på sadface efter att de dissat förslaget så de gick med på det.

Den 15 december ska jag presenteras för min rotaryklubb. Det innebär ledig dag från skolan, sovmorgon och orden "Hej jag heter Aurora" samt svara på frågor. Trevligheter.

Lussedans imorgon, det innebär springa runt i folkdräkt tillsammans med resten av 1000 personer på skolan och dansa folkdans inför dubbelt så många föräldrar på Lisebergshallen.

The Killers är för övrigt sjukt bra, mitt nyaste tillskott är "Human"

A tout à leur

Aurora

Kommentarer
Lisen
2008-12-02 @ 19:34:46
låten du skickade var bra! Varje gång jag hör en låt med dom tänker jag på dig :O :D hah,
Olivia
2008-12-03 @ 13:31:36
Fan att jag missade lärar-grejen, det verkade ju kul !

Men lussedansen ser mycket bättre ut nu ju i alla fall :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida