To these tiresome paper dreams

Ho Ho Ho!
Andra advent och det är ungefär 10 grader ute hmm.
Till råga på detta ska jag på jul på Liseberg med Felicioo idag, julkänslor hallå?

Imorse läste jag bibeln som jag fick på konfan, jag vet inte varför. Jag finner det inte särskilt underhållande att läsa om när Jesus matar 5000 människor med typ en fisk, jag föredrar my friend Harry Potter.

Apropå har ni sett Harry Potter and the Puppet Pals på youtube? Sjukt kul för folk med sjukt dålig humor.

Nästa månad får jag veta land och distrikt.
Jag är sådär äckligt otålig som man blir när man väntat på något länge och det börjar närma sig.
Däremot så HATAR jag när alla säger "När du åker till Australien.. eller "När du är i Australien" Det är inte säkert att jag hamnar där! Jag bygger ju bara upp förväntningar och om jag inte får Australien kommer jag gråta floder.
När folk frågar säger jag bara att Australien är mitt förstaval och Nya Zeeland mitt andra.

Ok den delen av inlägget var antagligen grymt tråkig, men det är min blogg.

Jag såg Narnia igår, Häxan och Lejonet filmen är faktiskt bra. Blev kär i den där  faunen Tumnus, huur snygg som helst ju.
Jag har märkt att jag dras till konstiga saker.
Hos Desse ritade jag ett ansikte till bilden på ett ansikte med ormnäsborrar och ormhår och läskiga kattögon och dockmun.
Han var sjukt snygg! Blev kär i min egen teckning och skrev längst ner  "min framtida pojkvän" får se vad bildHåkan tycker om det.

Låten i mitt liv är för tillfället  "She moves in her own way" med The Kooks.
Lyssna på Naive också, grymt bra.

Kommentarer
2008-12-07 @ 20:08:30
Kärleken är blind ;)
julia
2008-12-07 @ 20:12:07
håller bara med om att du faller för konstiga killar... hmmmm

Lisen
2008-12-07 @ 21:29:02
hahah, erkänn att du dras till mig ;)



jag är KONSTIG :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida